vandaag NOD?? wie ook,

A

Anoniem

Guest
hallo wie heeft er ook vandaag haar NOD ?? ik wel vandaag , heb wel wat rare kriebels in mijn buik maar niet echt buikpijn, ik weet je kan je echt helemaal gek maken, maar ik vind het ook zo kut dat je symptomen voor ongesteld worden bijna hetzelfde kunnen zijn als zwanger zijn, in het begin dan he bedoel ik,   ik wacht tot woensdag af   en als ik dan nog niet ong ben dan ga ik testen, durf echt niet meer te vroeg te testen want ik heb al zo vaak een knal voor mijn kop gehad dat ik er wel van heb geleerd!! wij zitten nu in ronde?? ik ben de tel kwijt!! ik ben in januari 2005 gestopt met de prikpil, dus dat is nu dan 2,5 jaar!! we hebben wel alle onderzoeken gehad en daar is gelukkig niks uitgekomen!! maar ja waarom lukt het dan niet!!! dat is de vraag die steeds door mijn kop jaagt hebben jullie daar ook last van of ben ik de enige?? nou meiden allemaal veel succes, en ik hoor het allemaal verder nog wel,
gr wendy

hoi depri,

spannend altijd he?
ik en mn vriend zijn in feb 2005 gestopt met de pil en ook bij ons is niets aan de hand.
ik kan me dus indenken hoe kut je je afentoe voelt.

mijn ei is of net gewwest of moet nu snel komen. weet ik nooit precies eigenlijk. maar vind het zonde om er zoveel ovutesten tegenaan te gooien terwijl we er toch niet vakervan gaan vrijen. 3 keer per week vind ik genoeg, t moet wel leuk blijven.

even heel persoonlijk, maar vind jij het nog leuk, zegmaar in de belangrijke week? ik kan altijd alleen maar aan de bevruchting denken en niet meer genieten van het gevoel. de andere wken wel hoor.

en welke testen heb jij ghad? wij zijn nog niet echt uitgebreid onderzocht. alleen zaadtest en bij mij een inwendige echo.

liefs esther

wat spannend voor je! Ik hoop echt dat je zwanger bent. 2,5 jaar bezig zijn, is echt lang!
Ik ben net gestopt met de pil en kan al niet wachten tot het bingo is.
Hou ons op de hoogte!!
groetjes

hoi esther,
ik heb de ovu testen gehad van internet ik weet niet meer welk merk, maar ik ben er niks wijzer van geworden en ook weer gewoon ong!!
en inderdaad ik vind vrijen veel fijner als die "klusweek" voorbij is ik vind dan doe je het echt uit liefde maar in de klusweek dan doe je het omdat het eigenlijk moet, want anders schiet het natuurlijk helemaal niet op!!
jullie zijn ook al lang bezig!! heb jij al kinderen?? ik heb al wel twee zwangerschappen achter de rug , 5,5 jaar geleden was ik zwanger van mijn zoontje helaas bij een zwangerschap van 26 weken dood geboren, ( was ik wel meteen zwanger!!)
en toen na 3 maanden was ik zwanger van mijn dochtertje en die is nu 4,5 jaar ( kerngezonde meid)
dus daarom hebben we nu ook onderzoeken gehad waarom ik nu dan maar niet zwaner raakte omdat we bij die andere twee wel meteen zwanger waren!!
maar er is geen oorzaak gevonden!! ( gelukkig)
maar nu zit ik echt in spanning , ik slaap bijna geen oog, maar die angst om een test te doen is echt heel groot!! ik wacht tot woensdag en ben ik dan nog niet ong dan ga ik echt testen met lood in mijn schoenen!!
ik hou je op de hoogte , meid jij ook heel veel succes,
groetjes wendy

hoi hoi, ik heb net een test gedaan en wat denk je?? negatief!!!!!!!!!!!!!!!!!! natuurlijk . ik wordt er zo kotsmisselijk van iedere keer hetzelfde liedje!! maar ja we gaan maar weer verder , ik heb nu zin om tegen alles aan te schoppen maar ja daar heb ik alleen mezelf mee!!   maar ik moet maandag toch naar de gyn dus dan gaan we daar maar verder kijken!!!
heel veel succes allemaal en tot snel,
gr wendy

hee meid, ontzettend klote voor je! ik denk aan je hoor! ik hoop voor je dat je wijzer wordt bij de gyn. Ik ga 13 juni voor het eerst naar de gyn. Goh, ik hoop echt voor je dat je snel zwanger wordt, wat dit is echt niet leuk meer zo lang he?? Nou, sterkte hoor!!

Imme xx

hoi depri

wij hebben nog geen kids. tot nu toe zorg ik voor andere baby's, heb mn eigen kinderdagverblijfje in spanje. maar ja.

ik heb ook 1 maand ovu testen gedaan maar dat vond ik allemaal zo vaag. tempen doe ik ook niet meer, alhoewel je daar wel beter je nod door kunt bepalen, maar ik vind het vreselijk om als eerste in de morgen dat ding in mn kont te douwen hahahaha. (sorry).

ach weet je, ik heb ook zo'n 20 tests versleten en elke keer weer die kutleegte naast dat andere streepje. ik test voortaan alleen nog maar als dag 40 voorbij is. mijn cyclussen hebben de afgelopen 2 jaar van 26 tot 56 gevarieerd. ik heb wel rugklachten tijdens mn ei. en die zijn weer geweest, alhoewel ik vandaag ook rugpijn had maar we zien wel.

ik weet ook niet waarom ik niet naar de gyn ga, vind het allemaal zo'n gedoe. ik werk 0 uur per week, enmansbedrijfje, en nog niemand in dinst die afentoe in kan vallen. en tot nu toe was het goed, ik ben als de doods dat ze iets inden. vijandig slijm ofzo.

deze maand is voor   eerst dat we niet geprobeerd hebben, gewoon geen zin. en ik ben 23 mei  jarig en geef mn feest de dag voor mn nod dus kan ik lekker los.

mijn vriend doet elke maand wel weer heel erg zn best om me op te vrolijken, en meestal is het de 2e dag van mn ongi ook wel weer goed. maar ik weet precies hoe je je voelt als je alles in elkaar wilt schoppen. en ook tegen iedereen, zelfs op t forum, zeggen dat je vol goede moed de volgende ronde in gaat. maar gvd het valt soms niet mee.

weten de mensen in jou omgeving het? ouders, vrienden? bij mij wel en elke maand is er wel iemand die ernaar vraagt. ik was veel te enthousiast met rondvertellen dat we een kindje wilden. maar ja, ik had ook niet verwacht dat t meer dan 2 jaar zou duren.

ik leef met je mee iig. hopelijk heb je gewoon nog te weinig hcg in je urine en doe je over een week een positieve test. je hebt t verdiend.

liefs en een hug esther

ok leest t nog ff door, geen 0 maar 60 uur poer week aant werk

Terug
Bovenaan