vandaag NOD?? wie ook,

hoi meissie, gelukkig iemand die me begrijpt!! ouders en schoonouders weten het wel , maar vragen er gelukkig niet naar!! alleen toevallig deze maand , maar heb tegen mijn moeder gezegd dat ik ong was geworden , omdat ze volgende week 25 jaar getrouwd zijn, en ik dacht dan hebben we het mooiste kado maar ja helaas neg getest, dus niet het mooiste kado wat ik zou willen geven,
las ik dat nou goed woon jij in spanje?? of heb ik dat nou verkeerd gelezen????
ik hoop weer snel iets van je te horen,
veel liefs wendy

PS:
jij verdient het ook om zwanger te zijn!!!!!!!!!!!!!
xxx wendy

hoi wendy (klinkt liever dan depri vind je niet?)

ik woon iid in spanje, we zijn in feb 2006 geemigreerd naar javea, costa blanca. toen waren we dus net een jaar bezig maar hier moesten we 3 maanden wachten voor het in de zorgverzekeing zou vallen. gelukkig had ik besloten dat ze mn rug op konden en heb ik die 3 maanden niet verspild. zonder succes dan wellismaar maar ik kon het niet maken om 3 maanden over te slaan.
ik ben ook hier in spanje onderzocht, mn vriend ook. de doktor en gyn zijn nederlands dus das wel heel fijn.

misschien test je nog wel positief? geen rd toch nog? hoop het echt voor je! is je cyclus regelmatig normaal?

liefs esther

hoi esther, dus ik hoef bij jou niet te klagen over het weer!!! ha ha wat een klote weer hier , regen en regen , maar ja dat is nederland he!! waar woonde jij in nederland ? ik in brabant,
 maar er zijn nog geen rd!! ik snap er geen reet van , maar ja ze zallen echt wel komen , anders had ik echt wel pos getest! toch?
ik kan me wel herrinneren van mijn vorige zwangerschappen dat ik zeker een week overtijd was en dat mijn streepje toen heeeeeeeeeeeeeel licht was!! maar we zien het wel verder, ik wacht tot het weekend af en ben ik dan nog niet ong dan ga ik nog eens testen, en ander een bloed test bij de gyn als ik nog niet ong ben maandag, moet maandag toch naar de gyn toe!!
maar het rare is dat ik helemaal geen buikpijn meer heb?????
nou effe genoeg gezeurd!!
ik hoop je vandaag nog te horen?
en anders tot de volgende keer!!
xxx wendy

PS: mijn cyclus is eigenlijk altijd heel normaal geweest, 28 dagen op de dag af, maar de laatste maanden is het eerst 28 dagen toen 29 dagen toen 30 dagen en vorige maand 31 dagen!!???
het zal deze week dan toch niet 32 dagen worden!!!
afwachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dit was ik vergeten te zeggen,
doei doei

haha
wanneer is je nod precies als je cyclus 32 dagen is?
wat zul jij in spanning zitten zeg! ik had dat  3 maanden terug maar helaas was mn cyclus toen 45 dagen, die daarvoor 31 en die daarna 35.

hier is het idd overdag al 25 tot 30 graden. maar koelt ook nog stevig af, nu om kwart voor 10 nog 15 graden zeg maar.

ik kom tot maandag wel even elke dag kijken hoe het met je is.

succes en volhouden he!

x esther

ja ja zal wel moeten, ik moet door!!!
maar mijn cyclus is eigenlijk altijd goed geweest heb nooit geen problemen gehad en lijkt me nu stug dat dat nu dan wel ga krijgen!!
maar we wachten gewoon af , met  zenuwen!!
tot snel weer, groetjes wendy

hoi esther, ja hoor daar zijn ze dan!!! vanmorgen zijn ze dan toch gekomen, van de ene   kant denk ik gelukkig maar!! ik had buikpijn, ik dacht dit kan dan toch nooit goed zijn!
nou moet ik maandag naar de gyn en dan ga ik daar maar eens luisteren wat te doen als je   na 2,5 jaar proberen nog niet zwanger bent!!
misschien wil hij me wel helpen( wie weet hoe!!) grapje!!! heeft zelf 5 kinderen!!! dus hij weet het wel ,ha ha ha
hoe is het nu bij jou??
ik hoor je vandaag nog wel,
xxx wendy

Terug
Bovenaan