vandaag nod?

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen ladies, ik zie dat het gezellig was gisterenavond dus jullie liggen denk ik nog in je bedje.
Wie hebben er vandaag of dit weekend nod? Ik vandaag en nu zal je net zien dat mijn vriendje bijna het hele weekend van huis is. Zonder hem ga ik niet testen hoor!
Fijne dag allemaal en wellicht ook tot vanavond.

Liefs

Hoi Toulouse,
Spannend voor je dit weekend. Ik zal voor je duimen.
Groetjes

Hai Toulouse,

Ik heb als het goed is mijn nod morgen.
Hoeveelste ronde zit je???????
Wij zijn al meer dan een jaar bezig maar eerste jaar erg onregelmatig.
Sinds een half jaar bezig met ovulatie testen en een paar maanden getemperatuurt.
Duidelijke eisprong te zien.
Omdat het alsmaar toch niet wil lukken heb ik voor a.s dinsdag een afspraak bij de dokter.
Maar hoop natuurlijk dat ik kan afbellen omdat het dit keer dan toch raak is.
Sterkte enne.......heb je ergens last van of helemaal niet.........
Liefs van Marieke

He Toulouse!

Ik zit ook al een paar dagen in spanning. Mijn langste cyclus was vorige ronde, ronde 6, van 45 dagen...
 Deze ronde zit ik op dag 34 en meen dat ik dag 18 eisprong heb gehad. Ivm slijmwaarneming en temperaturen. Nu is mijn temperatuur al voor de 15e ochtend hoog, dus das goed teken, maar testen wacht ik nog mee om grote teleurstelling te voorkomen....

Vanavond ben ik weg maar wie weet andere x weer, tis echt verslavend hier, maar wel heel gezellig!!!

Ga snel tafel dekken voordat vriendje alweer thuis is van bakker!

doeidoei

Hoi Marieke, het is nu de derde ronde voor ons eerste kindje en ik ben 29 jaar. Wij gaan er vanuit dat het niet 123 raak zal zijn maar waarom ook niet?
In april ben ik gestopt (na 15 jaar) met de pil en ik voel veel nieuws aan mijn lijf. En nu heb ik wel wat steken in mijn borsten, zeer gevoelige tanden ineens (?!?), hoofdpijn, zweten, lastige darmen... dus denk dat dit de tekenen van naderende ongesteldheid zijn. Helaas.
Ik moet nu weg maar zal jullie vanavond eventjes een update geven
Jullie ook een fijne dag vandaag en denk er niet te veel aan he, hihi, dat is moeilijk he?!

Liefs

Hoi,

Ik heb vandaag NOD. Tot nog toe nog niks te zien. Al enkele dagen verschijnselen van zwanger zijn, maar ook van ongi worden. Daarbovenop komt een negatieve test. (donderdagmiddag gedaan) Dus we gaan er gewoon van uit dat het weer niet gelukt is.
Wel had manlief deze maand het idee dat het gelukt was. (mede daarom vroeg getest, en omdat ik zo misselijk bleef/ben) Bij onze zoon 3 dagen voor NOD al positief getest.
Maar als het uit blijft testen we over een paar dagen gewoon nog een keer. Heb nu maar digitale testen gekocht. Die zouden betrouwbaarder zijn. We zullen het zien!
Dus het blijft hier nog even spannend!

Groetjes, Kat

Sterkte dames!!! Hopen op goede resultaten.

Groetjes Ineke

Bedankt Ineke!

Hoe ver ben jij in de ronde??? Eerste kindje??

Succes ook!!!

Terug
Bovenaan