vandaag nod?

Hoi allemaal, het is Shit$%^ want ik zag zojuist een duidelijk, lichtbruine aankondiging van de duiveltjes bij het naar het toilet gaan. Wat ken ik mijn lichaam toch eigenlijk goed; hoofdpijn steken in de borst, ja alles wees gewoon op een ongesteldheid. Precies 28 dagen weer. He bah wat ben ik toch weer voorspelbaar. Dat is dan tenminste nog positief want ik voel alles heel goed, ook mijn eisprong bv.
Stom he, ik had er stiekum toch meer op gehoopt dan ik dacht. Nou ja 1234 dan!

Ik ben benieuwd en ik hoop dat alle duiveltjes bij mij zijn zodat er niet genoeg zijn om bij jullie op bezoek te komen. Ha ik zal ze vangen, gnagna. Ohhh ben geloof ik een beetje boos want ik type die toetsen zowat door het bureaublad heen.

Liefs allemaal

Hè jammer Toulouse,
Zal je toch gezellig (nouja!) met mij naar de volgende ronde moeten.
Kom op meissie. Je bent nog maar even bezig.
Volgende maand is het raak. Ik voel het!

Groetjes TeHa

Ha TeHa, ja hoor, ik ga gezellig met je mee naar augustus.Ik dacht het inderdaad al ergens gelezen te hebben... hoeveelste ronde ben jij ennu hoe oud ben je want ik las net je berichtje bij het alfabetdealtje en dat wekte mijn nieuwsgierigheid.

Liefs

Ik ben eigenlijk op een leeftijd dat je dan niet meer mag vragen .
Nee hoor, ik ben 34 en ga nu ronde 2 in.
De vorige keer was het in de 3e ronde raak. Super snel dus, en toch vond ik het zoooooo lang duren. Geduld is niet makkelijk op te brengen als je NU EN WEL METEEN een kindje wilt. Ik ben op m'n 31e zwanger geraakt en mijn biologische klok tikte niet maar hamerde keihard in m'n hoofd. En als je dan het sein vrij krijgt van je vriend wil je ook gelijk en alla minute zwanger zijn he?!

Maar het gaat ons allemaal lukken hoor, no worries!

Hoi TeHa, nu en wel meteen, jaaahhhhhh. Nee hoor maar ik raakte wat te enthousiast mede door het forum denk ik. Het is zo gezellig om met elkaar te hopen op goed resultaat. Want die vent van mij die wist het alweer zeker, dat het niet zo was. Hoe en waarom???
Helaas heb ik van dicht bij ook mee gemaakt dat het allemaal helemaal niet zo vanzelfsprekend is om kindjes te krijgen of alleen al zwanger te raken dat ik wel beter uit kijk om te hard van de toren te blazen. Gelukkig kan het ook anders dus we gaan gezellig op naar de volgende ronde. Wat duurt dat ineens nog lang zeg, pffff

Hoi,

Balen dat ze er weer zijn. Zijn ze niet eens aan vakantie toe die rode duivels!! Wegwezen moeten ze!
Suc 6 in de volgend ronde. Hopende dat dit de laatste ronde zal zijn voor je hoor. Voor mij ook natuurlijk!! Ben ook al 30! (valt nog wel mee natuurlijk, zal een hele verstandige moeder worden met veel levenservaring, hum, hum).

Hou je taai, en laat je computer heel!

Groetjes Ineke

Hoi hoi,

Jammer Toulouse dat het niet raak is.
Ik moet vandaag ongesteld worden. Heb wel een beetje rare hoofdpijn maar dat is bij meestal moeilijk te checken omdat ik chronische hoofdpijn heb.
Ik hoop natuurlijk nog steeds dat ik het NIET wordt vandaag.
Maarre.....als het wel zo is gaan we inderdaad lekker samen naar augustus.
Proberen we het gewoon weer opnieuw.
Liefs van Marieke

ps: hoest met de andere dames die vandaag hun nod hebben?

Hoi Toulouse,

Je hebt helemaal gelijk dat je het niet als vanzelfsprekend moet zien om zwanger te worden. Ook ik ken verschillende stellen waarbij het niet lukt. Vreselijk!
Daarom dank ik God of Moeder  Natuur of wie dan  ook elke dag op m'n blote knietjes dat ie mij zo'n mooie en gezonde dochter heeft gegeven en dat m'n zwangerschap zo geweldig was. Het is echt het aller grootste wonder om een kindje te krijgen.
Maar daarom zijn we ook allemaal zo ongeduldig he! Iedereen wil dat toch meemaken.

Groetjes en nog een fijn weekend!

Terug
Bovenaan