Vandaag NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik heb vandaag mijn NOD. Ik vind het zo spannend. Vanmorgen wel een test gedaan gelijk, maar die was negatief. Zijn er nog meer meiden die deze dagen de NOD hebben en die nog niet ongi zijn geworden.

groetjes sietske

nou ben zaterdag geworden eindelijk na 2 maanden, dus ik w8 nog ff , maar waarom test je nu al terwijl je nog niet overtijd bent? zo kost het heel veel geld, zo denk ik erover hoor, ik hoop voor je dat je ongi uitblijft dat je zwanger bent,

greetz suzette ronde 5 eerste kindje

Hoi Sietske,

Ik snap het nog niet helemaal hoor, maar is vandaag dan de dag dat je ongesteld had moeten worden, maar niet bent geworden?

Groetjes Susanne

Hoi

Ik had nog een test liggen die ik in een pakketje bij mijn dochter al had gekocht. Ik was net vorige week aan het opruimen, en zag hem liggen. Was nog maar tot eind mei goed, dus ik dacht, het is altijd leuk als het wel positief is. helaas nog geen resultaat, maar ik wacht geduldig af.

groetjes Sietske

Hoi Susanne

Ja vandaag had ik eigenlijk ongi moeten worden. Naar een cuclus van 33 dagen. Was de laatste keren altijd zo. Ik heb ook nog geen buikpijn of krampen ofzo. Ook nog geen zwangerschapskwaaltjes, maar die had ik de eerste 12 weken bij mijn dochter ook niet.

groetjes sietske

Oke geloof dat ik het een beetje begin te snappen, dus eigenlijk ben je overtijd??
Zal duimen dat je zwanger bent!

Hallo,

Ik denk dat ik vandaag ook NOD heb. Weet het niet helemaal zeker. De afgelopen cyclus was 28 dagen. Voor mijn zwangerschap altijd 24 25 of 26 dagen.

18 april eisprong gevoeld dus zou ik het vandaag moeten worden. Ik zit ook erop te wachten hoor. Ik had zo een goed   gevoel, maar gisteravond bij het afvegen zag ik een klein beetje (spettertje en echt niet meer) bloed. Maar ik heb het gevoel dat het zich dan toch gaat doorzetten. Normaal is bam en dan ben ik het. Dit is voor mij voor het eerst een "soort aankondiging". Ik was best teleurgesteld, maar goed ik heb geknuffeld met mijn man en ik kan donderdag op een sollicitatiegesprek voor een onwijs leuke baan die straks overigens heel   goed te combineren is met een kindje.

Liefs
talke

Terug
Bovenaan