Vandaag NOD

Hoi,
Jeetje spannend hoor! Mijn NOD was afgelopen vrijdag (27-4), maar nog steeds niks...
Heb al 3 dagen pijn in mn onderbuik, maar er komt maar niks. Normaal heb ik daar niet zo'n last van. Heb vrijdag en zondag een test gedaan, maar beide negatief. Ik wacht nu dus maar even af. Als ik het van het weekend nog niet ben, dan ga ik nog maar eens testen....
Ik zal voor je duimen meid! Succes!

Groetjes Anoek

Hoi   Talke,

Spannend he'Ik heb normaal ook altijd een dag voor mijn ongi buikpijn. Nu helemaal niks. Wel een wat bollere buik dan normaal, en dat heb ik voor mijn ongi ook altijd, dus ik weet het echt niet meer. Hopen dat het bij jou goed gaat en dat je zwanger bent.

Hoi Anoek,

vrijdag al de NOD, en nu nog niks. Wie weet was je eisprong toch iets later, en ben je toch zwanger. Wanneer ga je weer testen.??

groetjes Sietske

Hoi Sietske,
Mijn eisprong moet juist eerder zijn geweest als ik zwanger zou zijn (zie topic Vroege eisprong). We gingen nog niet voor het eggie (vanaf mei wel), maar had even een "foutje" gemaakt dat het tussen mn ongi en eisprong wel veilig was, ha ha! Dus bij een vroege eisprong zou het kunnen, maar kans is erg klein. Kan natuurlijk ook zo zijn dat het hormoon HCG nog niet voldoende aanwezig is voor n digitale test... Ik weet het echt niet meer.... Ik wacht wel af of het komt, maar als het dit weekend er nog niet is, ga ik nog een keer testen.
Ook al was het nog niet de bedoeling toch hoop ik echt dat ik zwanger ben.... kan er niks aan doen, ha ha! En als het niet zo en die kans is n stuk groter, dan gaan we er gewoon voor in mei!
Ik duim ook voor jou!

Groetjes Anoek

haai!

ook ik had vandaag mijn NOD. dit is onze eerste ronde dus had er ook niets van verwacht... ook hadden we de afgelopen maand niet al te veel geklust...

afgelopen dagen had ik al het idee dat ik ongesteld moest worden..dikke buik enzo.
ik hoopte eigenlijk dat het vandaag door zou breken, want dan ben ik precies op de juiste dag ongesteld geworden, en heb dan nog steeds een cyclus van 28 dagen net als met de pil.

en jahoor, gelukkig vandaag ongesteld geworden, ben nog nooit zo blij geweest met de rode duivels! raar he, maar weet nu dat mijn lichaam het ook nog kan zonder pil!

nu op naar de volgende ronde!

Terug
Bovenaan