Vandaag NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag is het weer zover...mijn NOD....
Er is nog niets te zien, terwijl ik altijd exact op tijd ben. Heb wel buikpijn, maar ben ook aan de diarree (zal wel spanning zijn).
Mijn temp was vanmorgen 37.1, maar misschien was dat ook niet helemaal zuiver, want moest eerst rennen naar de wc, dus ik had al bewogen....
Ik voel me echt stom en zielig. Weet je wat ik zelfs gedaan heb? Ik heb een tampon ingebracht om te kijken of er iets aan bleef hangen wat nog niet zover naar buiten gekomen was...  Triest he?
Mijn mannetje heeft net zijn zwemmers weggebracht. Als ik een deze dagen toch ongesteld zal worden moet ik meteen naar het zh om bloed te prikken....
Ik reken niet meer op een zwangerschap, maar blijf vandaag toch nog maar even duimen.

Liefs,

Ginger

hoi hoi
spannend hoor ik hoop voor je dat je wel zwanger bent ,ik had gisteren mijn nod maar vandaag nog steeds niks maar ik probeer nog steeds te wachten tot zondag .Maar ik denk dat ik dat niet ga redden ben al zo benieuwd,en dat kan ook weer niet goed zijn   al dat hopen en stress (beetje dubbele gevoelens).we duimen voor elkaar toch

groetjes:)

Jaaaah, we blijven duimen !!!!!!
Mijn hoop is nog niet helemaal vervlogen, zou zo mooi zijn een prachtig kadootje voor moederdag, maar goed...we zullen zien!

Dikke knuffel,

Ginger

Spannend voor je, hoop wel dat je nog zw zal zijn.
Sterkte met wachten en hopen ik moet nog 1 dag wachten tot mijn nod.
Zie topic dag voor mijn nod...
LIefs

Hoi Ginger, en de andere dames,

Spannend hoor die dagen rond je nod. Voor jullie allemaal ga ik duimen.
Zelf heb ik ook rond deze tijd mijn nod. Vorige cyclussen waren 33 en 35 dagen. Vandaag is dag 35. Dus ook hier spannend. Maar testen durf ik niet want ook ik ben een watje en bang voor negatieve test....

Tja en alle symptomen kunnen op ongi en zwanger slaan, dus dat schiet ook niet echt op.

Succes allemaal en hopelijk geen duivels!

liefs Redian

Hoi Meiden,

Hoe is het nu met jullie? Hier nog alles hetzelfde. Ik heb echt een rotgevoel in mijn buik, steken links en rechtsonder, en barstende koppijn. Verder nog niets te zien......
Ben vandaag al  zeker een keer of tien naar de wc geweest, Niet om te plassen, maar om weer eens te checken. Ook ik ben bang om te testen.....  Ik heb al zoveel teleurstellingen gehad. En het stomme is: elke keer als ik test, wordt ik prompt een half uur later ongesteld.... Zou je het op kunnen houden?

Iedereen veel succees vandaag of de komende dagen. Jullie horen nog!

Liefs,

Ginger

HOI GINGER

hier ook nog steeds geen rode duivels te zien.
Heb deze morgen een predictortest gedaan en zag een heel, heel, heel vaag roos bolletje, maar mss is da wel omdat ik dat wil zien.
Morgenavond ga ik mijn bloed laten trekken en dan weet ik het zaterdag zeker. Hopelijk blijven ze tot dan nog uit en nog veel  langer ook hoop ik.

Ik hoop dat we beide zwanger zijn hou me op de hoogte he

groetjes elkie

Terug
Bovenaan