Vandaag NOD

IK had vorige keer hetzelfde ik was zes dagen over tijd en had twee negatieve testen gedaan, toen maar eens naar de dokter en die adviseerde een week tewachten en weer te testen, en wat denkn je, smiddags ongi...
Nu weet ik het ook echt niet, heb nog steeds ongi krampen, maar ben ook misselijk geweest vandaag en als ik zit doet mijn buik zeer, en mijn borsten zijn gevoelig.
wat duurt wachten toch lang.
IK voel me ook wel heel lullig als het weer niet zo zou zijn hoor.
Gelukkig weet niemand het alleen me beste vriendin.
LIefs

Nou hier dus ook nog geen rode duivels. Wel misselijk geweest (misschien te weinig gegeten), hoofdpijn (zou dat zijn van het vele nadenken wel niet wel niet wel niet?), en ook moe (maar ja heb het ook behoorlijk druk). Tot nu toe nog geen echte klachten als gespannen borsten (soms beetje ander gevoel erin, denk ik), wel wat bruiner rond de tepels (of wil ik dat gewoon graag zien), wat meer last van mijn darmen, jeukerige huid af en toe...... aaaaahh zit mezelf gewoon gek te maken. Gelukkig heb ik een man waarmee ik hierover wel goed kan praten. Zaterdagochtend gaan we testen.

En natuurlijk ga ik onverstoord gewoon verder met duimen voor jullie want er moeten echt gewoon positieve testen uit komen voor ons. Gun het iedereen van harte!

Allemaal heeeeeeel veel succes gewenst!!!!! ik hoop dat de RD wegblijven.

en voor elkie... ik teste ook altijd predictor, en bij mij ga hij vorige maand ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht roze stipje... ik was toen wel zwanger, helaas is dit in een miskraam gegaan, maar een licht roze stip is toch echt een stip.
3 dagen voor ik die lichte test had had ik ook 1 van predictor gedaan en die was gewoon negatief, harstikke wit, dus ik weet dat die testen helemaal wit worden, en blijft er een licht roze stip staan is het wel ZWANGER!!!!! alvast een voorzichtige felicitatie.

Liefs Randy

Oooh Randy ik hoop dat ik je mag gelijk geven

ik ga straks bij de apotheker toch nog eens stoppen en me nog een predictor halen. Moest het dan wel zo zijn dan heb je toch een herinnering e, ik heb deze van mijn eerste ook nog steeds.
Ik ga ook sowieso vandaag mijn bloed laten trekken als ze er niet door komen.

we houden elkaar op de hoogte allemaal e. We leven met zen allen in dezelfde spanning

Misschien krijgen we het allermooiste kadoop moederdag dit jaar, wie weet?

groetjes elkie

Hoi allemaal.
wil me nergens mee bemoeien maar ik had de test van het kruidvat.
deze meet wat sneller het hcg en is als beste uit de test gekomen dit jaar heb ik gelezen.
gr lisette

Terug
Bovenaan