Vandaag nod.

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Gisteravond getest. Liever doe ik het niet voor mijn nod, maar we moesten ook het filmpje nog opnemen en dat is vreemd om te doen als ik al ongi ben. Vandaar toch maar gisteren getest.... Helaas helemaal omowit... Ik heb de afgelopen anderhalve week volgens mij echt overal last van gehad. Niet lekker in de ochtend, pijnlijke telels, emo, last van mijn onderrug, krampen die niet eens lijken op darmkrampen en ook anders zijn dan ongikrampen en ga zo nog maar even door.
De helft zal dus wel van de moeheid komen en de rest zal ik wel echt gevoeld hebben, maar na een rotstreek van mijn lichaam. Last van mijn onderrug heb ik trouwens nog steeds... Misschien toevallig een paar dagen na mijn ei verrekt ofzo??? Het is niet meer geworden, maar ook niet minder...

Kortom, ik ga echt niet meer af op wat mijn lichaam aangeeft. Heb ik vaker geroepen, maar dit keer waren er ook zoveel 'aanwijzingen'!

Nu wachten tot mijn ongi door gaat breken. Vandaag nod, dus dat zal niet lang duren. Tijdens mijn volgende nod ben ik lekker op vakantie, met mijn gat in Italië!

Ik hoop dat jullie deze ronde meer geluk hebben dan ik...

Liefs Daisy

Hey Daisy,

wat fijn om wel het filmpje in elkaar gezet te kunnen hebben.
Jammer genoeg is de uitslag minder goed. Helemaal wit.

Dat lichaam.... tsja... dat dat je dan soms zo in de steek kunt laten. En iets heel anders kan laten denken en voelen dan in de werkelijkheid.

Succes en sterkte!
Geniet de volgende keer lekker van je vakantie. ;)

liefs,

Balen meid! Stom lichaam houdt ons steeds weer voor de gek... Ik ga ook proberen minder naar die kwaaltjes te luisteren ben benieuwd of dat gaat lukken......... Fijn dat je volgende nod tijdens de vakantie is. Wie weet vakantie schijnt een positieve werking te hebben :)

He bah! Zal wel weer even flink balen zijn vandaag! Laten we hopen dat Italië een handje helpt en dat het dan wel raak mag zijn! xxx

he bah daisy,
je had nog wel hoop deze keer!!
lekker balen vandaag!! en dan lekker op vakantie geniet daarvan!

ik drukte weer eens op een knopje ofzo...

de rest van wat ik wilde zeggen:

altijd balen z`on witte test.. ik zit nu ook weer 2 dagen voor NOD en ik ben ook weer aan het twijfelen wel of niet eerder testen... aan de ene kant ja want ook al is het wit dan kan ik me voorbereiden... volgende NOD zitten ook wij lekker in italie dus wie weet ligt daar ons geluk op ons te wachten daisy ;)

in elk geval een hele fijne vakantie!!

groetjes linda

Hey meid.

Jammer zeg! Echt balen. Altijd jammer hoe je lichaam je soms voor de gek kan houden hè.
En spannend dat je nu de video hebt opgenomen!
Wat zijn nu de verdere stappen voor babyboom?

Geniet van je vakantie straks, heerlijk! :)
Liefss

Terug
Bovenaan