Vandaag nod.

Huh, net wat geplaatst en nu niet meer te vinden.... Maar ik wilde je sterkte wensen en hoop dat de vakantie superonwijsleuk wordt en dat je helemaal opgeladen aan je IVF kan beginnen en het in 1 x raak is.

Sterkte meid.
Wenser

Thanx meiden, vandaag ff flink balen en morgen weer optimistisch door.
Het is nog niet echt doorgebroken, maar dat zal ongetwijfeld vandaag nog komen!

@bosbesje, wij houden babyboom nu op dehoogte wat wij gaan doen en wanneer. Zij kijken dan of er een plekje vrij is in hun rooster of ze komen filmen ja of nee.

Liefs Daisy

He wat jammer joh.
Ik ben nog steeds niet ongesteld, nu 10 dagen over tijd.
Af en toe krampen maar maar verder niks.
We wachten het weekend sowieso af.
Ik begrijp dat je met babyboom mee gaat doen..? Spannend.

Wat leuk! je gaat meedoen aan babyboom. Ik hoop voor jou dat de ongi zich niet al te lang laat wachten. Ik snap je gevoelens.
Mijn eigen lijf hield mij de afgelopen weken net zo voor de gek.

Lieve Daisy,

Ik dacht, ik ga ff bij je kijken want ik wist dat je gister avond zou gaan testen. Ook deze ronde heb ik mijn duimen weer blauw gedraaid voor je maar jeetje....wat doet jou lijf toch tegenstrijdige signalen....
Had echt gehoopt dat het nu raak zou zijn maar goed, dat hoop ik al heeeeel lang voor je! Wel fijn dat jullie het filmpje hebben opgenomen! Moet je dan ook je reactie op de test filmen? Omo-wit of niet? Dat zal wel dubbel zijn zeg...

Is je ongi al helemaal doorgebroken of heb je nog een kans(je)? Wel fijn dat je je vakantie in het vooruitzicht hebt, lekker naar een mooi en warm land en genieten van je man en je voorbereiden op het ivf-traject. Spannend hoor! Toch blijf ik duimen!

Liefs Lynn.

Ja, we moeten ook onze reactie filmen. We hebben de camera op een statief gezet en op ons gericht. Was wel ff raar, maar de het is weer gebeurd!

Mijn ongi is nu wel echt doorgebroken. Niet zo heftig al sk soms heb, gelukkig, maar doorgebroken is het wel. Zou het ook niet erg vinden als het dit keer niet zo heftig zal zijn!

Op naar de een na laatste halve werkdag van dit jaar! Shcooljaar dan...

Liefs Daisy

Hè meid, wat jammer en balen... Hoop dat je ongi snel doorbreekt en dat je weet waar je aan toe bent. En hopelijk voel je je snel beter, want met klachten rondlopen is ook zoiets...

Hoop dat je vandaag idd een betere dag hebt. Succes! Lfs

Terug
Bovenaan