Vandaag ontdekt dat ik zwanger ben

Dag allemaal,

Mijn naam is Roos en ik ben 32 jaar. Naar het schijnt ben ik zwanger:), dit schrijf ik omdat ik nog niet bij de huisarts ben geweest, maar vandaag wel 2 tests heb gedaan die een positief resultaat gaven.
Ik ben tevens 4 weken overtijd en had onlangs pijnlijke borsten en moest plotseling om alles huilen wat op tv kwam wat ook maar een beetje zielig aan deed. Dus dacht ik vandaag laat ik toch maar een test doen en zo zie je maar weer. Ik vind het een raar en heel spannend idee, want het is mijn eerste.

Hoe dan ook hoop ik van jullie iets te horen!

Groetjes, Roos
 
Alvast gefeliciteerd,

Ik ben ook vandaag met 2 positieve testen er achte gekomen dat wij 4 weken zwanger zijn.
Ook van ons de eerste, pijnlijke borsten gehad, nu vooral smorgens en savonds misselijk.
Ik laat maandagochtend mijn urine nog bekijken door de huisarts

larissa
 
Gefeliciteerd en welkom hier!

Is het bij jouw huisarts de bedoeling dat je langskomt dan als je zwanger bent? Hier is een belletje genoeg en dan geven ze een foonnummer van een vk en dan kan je een afspraak maken.
En met 2 pos testen is het toch wel duidelijk lijkt me hahah.

Geniet ervan!

xx
 
Gefeliciteerd.. Ik ben wel bij de huisarts geweest maar die doet idd niets eigenlijk. Ja feliciteren en doorsturen.
Maar begrijp ik goed dat je vier weken overtijd bent? Want dan zou je al twee maanden zwanger kunnen zijn..of begrijp ik het dan verkeerd.
 
he meis van harte gefelicteerd, ik heb nooit de huisarts gebeld, ook niet bij onze dochter en nu ook weer niet heb gelijk de verloskundige gebeld,

maja hier doen ze zeker niks en zeggen je moet een verloskundige bellen, ze komen geen eens op bezoek als er een baby geboren is, maja ben ook niet echt blij met de praktijk ervan maja das wat anders.

Ik zou zeggen geniet ervan

liefs
 
Hoi, gefeliciteerd, en inderdaag al 2 maanden zwanger. Dat is wel fijn, scheelt 4 weken ongerustheid.

Ik moet ook alleen even bellen naar de huisarts om door te geven. testen is te duur en daarbij gebruiken ze dezelfde testen als wij.
Ik kreeg ook het telefoonnummer van de VK en regel het zelf maar.
Toen ik mijn miskraam had, belde mijn huisarts mij wel heel pittig op, om te vragen hoe het ging. HIj had de brief gehad van de curretage. Stond er helemaal van te kijken, want ik hem een kwal van een huisarts.

Meid geniet lekker

x yvonne
 
De reden waarom de huisarts het moet weten is in verband met eventuele medicijnen die je slikt. Apotheek moet het daarom ook weten.. Meer doen ze niet
 
Terug
Bovenaan