Vandaag ontdekt dat ik zwanger ben

Gefeliciteerd. Dat je je in hebt kunnen houden met 4 weken overtijd. Hahahah. de meeste testen tegenwoordig al voordat ze overtijd kunnen gaan. Spannend. Gauw naar de huisarts om het te laten bevestigen. Trouwens, hier doen de huisartsen de begeleiding en bevallingen nog zelf.
 
Hoi Roos,
Gefeliciteerd!!
Ik kwam er ook vandaag achter dat ik zwanger ben, ik ben echt zooo blij (-; Wat een fijn gevoel, spannend ook.
Van de week al een heeeeel vaag lijntje op mn test, maar ik dacht dat ik het me inbeelde (net als de spanning die ik in mijn borsten voelde), dus vandaag nog maar een testje en jawel..
hoera!!
X
 
he roos,

gefeliciteerd!!!
wij moesten alleen bij de eerste bij de ha langs komen, we moesten precies bij die ha die altijd donders veel info mee geeft hahaha. bij de tweede is een belletje genoeg. o ja na de bevalling komen ze ff op kraamvisite hier.
maar geniet ervan.
 
Heey meid,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan! Hier kun je meteen bellen naar de vk voor een afspraak en is een telefoontje naar de ha genoeg.

Liefs ciomama
 
Bedankt voor al jullie reacties. Ik had nog 1 test liggen en die heb ik voor het idee ook maar gedaan,haha en jullie raden het al, die was ook positief!!
We betalen met z'n allen genoeg ziektekostenverzekering dus dan mogen ze nu ook iets voor me doen. Ik ken mijn huisarts niet al te goed en hoop dat ik er wel iets aan heb. Voor het idee. Ik heb op 29 mei voor de laatste x maal de 'pil' geslikt, dan kan ik toch niet al 2 maanden zwanger zijn of zie ik dat verkeerd?

Bessy, misschien kunnen we elkaar op de hoogte houden van elkaars verloop?!

Groetjes, Roos
 
Terug
Bovenaan