vandaag op controle geweest

he meiden vandaag op controle geweest alles is goed met de kleine, ben iets afgevallen van 70,1 naar 69.6 dus me bloed druk was goed 105/60 dus was perfect.

Me buik is gemeten op 29 cm ongeveer en de kleine kan niet meer draaien pff was wel een opluchting aangezien het een draai kontje was, hij/zij is nu stukje al ingedaalt en ben vandaag 33+4 weken dus schioet al op, woensdag mag ik nog voor een echo dus lekker ff de kleine nog zien

liefs
 
oke, ja ik kreeg bij mijn dochter elke controle toen een echo maja was een verloskundige die alleen werkte , nu werkt ze met 2 andere 1 voor controle andere voor de echo dus, heb nu ok al veel echo;'s gehad.

 
Wel leuk lijkt me :)

Ik heb ervoor gekozen naar een vroedvrouwenpraktijk te gaan en ik wil graag thuis bevallen. Ik ben nog jong en op medisch vlak is er niets mis dus krijg ik maar 2 echo's gedurende mijn zwangerschap. En die heb ik dus beiden al gehad (met 9 weken en 20 weken). Wel natuurlijk elke keer als ik bij de vroedvrouw ben het hartje luisteren :)

Zo zie je maar dat het overal en bij iedereen anders gaat
 
Wat lekker nieuws he?! Altijd fijn om te horen dat alles goed gaat!
ik mag over een half uurtje weer voor controle (30 weken). Jammer genoeg net als Mriek ook 2 echo's gehad en zal t ws bij blijven.. Maar goed het gaat goed, ben gezond dus zal zeker niet klagen ;-)

Geniet van je echo morgen! liefs Lisette
 
Terug
Bovenaan