vandaag op controle geweest

klopt, bij mij er ook niks medisch en mag gewoon thuis bevallen als ik zou willen maar hebben besloten om geboorte hotel, ziekenhuis vind ik niks, bleh en kost me een hoop geld omdat ik dan een kamer huur en maar stukje daarvan wordt vergoed,

En geboorte hotel wordt helemaal vergoed als ik dan 1 van de hotels neem waar hun een contrackt hebben lopen dus , je hebt een eigen kamer en lijkt gewoon op een slaap kamer met je eigen verloskundige inclusief met een bad. mag er alleen niet in bevallen maar wel de weeen op vangen dus das wel lekker.

Thuis kan ik bevallen maar als ik nog met spoed naar ziekenhuis moet moet ik ongeveer half uur rijden om in het ziekenhuis te zijn, was al een ramp voor mij met onze dochter en toen was het ziekenhuis kwartiertje rijden pfff vandaar geboorte hotel meer rust voor me man want heb hem echt nodig.

liefs
 
Ik wil niet thuis bevallen maar in het ziekenhuis maar krijg dat helemaal vergoed extra voor verzerkerd
Maar mijne halen ze al met de 37weken want ik kan het nu al niet meer aan en heb een parasiet op gelopen
Vandaar dat ik elke week een echo krijg
Zo hotel lijkt me ook fijn beetje rustig thuis geeft zo troep haha

Liefs
 
nou troep maakt mij niet zoveel uit, is de keuze die je maakt , ik vind het fijn om in eigen omgeving eigenlijk je eigen spulletjes enzo maja we zien wel hoe het verloopt,
 
Ik begrijp het wel hoor, als er wat mis gaat.
Ik ga er gewoon niet vanuit, als dat wel zo is woon ik gelukkig niet ver van een ziekenhuis af (voordeel van een grote stad).

Fijn als alles inderdaad wordt vergoed, bij mij is dat niet zo, nou ja thuisbevalling wel en als er iets mis gaat wordt dat ook vergoed. Alleen omdat ik gezien mijn medische en thuissituatie gewoon thuis kan bevallen is er geen aanleiding voor het ziekenhuis op dit moment en zou dat mij wel extra geld gaan kosten.

Over de 'troep' maak ik me niet zo'n zorgen, daar heb ik mijn vriend voor en de vroedvrouw en kraamzorg ;-)

Liefs
 
Terug
Bovenaan