Vandaag over de helft!!!

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Ik ben vandaag 20 weken en 1 dag zwanger en het grote aftellen is begonnen! ik vind het echt geweldig dat we zover alweer zijn.

Ik geniet er nu echt van, ik voel de baby echt goed elke dag en om mijzelf te trakteren heb ik gisteren met mijn man een lekkeer stuk taart gegeten!
Daarnaast heb ik de eerste kleertjes gekocht en een muziekhondje om op mijn buik te leggen 's avonds.
Het voelt zo lekker om nu echt met de baby bezig te zijn (sommigen van jullie weten misschien mijn geschiedenis nog wel....).

Dus dat wilde ik ff delen!!

gr mama van MD

Heerlijk he.
Das wel een goed idee zeg, dat van die taart!!! Dat ga ik elke week doen haha.
Ben nu 23 weken zwanger en 1 dag en vind het nu veel sneller gaan.
Geniet ze nog lekker.

Leuk he. En wat gaat het snel. Ik ben morgen op de helft.
Men gaat het nu zien als ik sta en een strak truitje aan heb. Hiervoor was men in twijfel, ze is wat dikker... maar komt dat door teveel taartjes of ....

geniet ze de aankomde 20 weken!

hoi hoi, mama van MD.
heerlijk he al op de helft. (vooral met je voorgeschiedenis) ga er nu maar heerlijk van genieten, want volgens mij gaan de aankomende weken super snel.

kuzz lau

Nou van harte!!!!!!!! Geniet er maar lekker van!!!!! Heerlijk dat alles goed gaat, en je lekker echt kunt genieten!!!!
Het voelen van de bay vind ook ik heerlijk, dat is echt zo'n teken steeds van"joehoe, ik ben er nog, het gaat goed hier binnen!"
Veel succes met de tweede helft!!!

Liefs Hilma.

Dank jullie wel allemaal      !!!!!!

Het voelt allemaal zo bijzonder en ik denk inderdaad dat die tweede helft veel sneller gaat, we hebben tot nu toe per 2 weken geleefd en dat duurde best lang.....

We hebben vandaag een verjaardagscadeau gekocht voor onze zoon, die wordt gauw 4 en we hebben gelijk een cadeau gekocht voor hem, voor als de baby is geboren.
Dan krijgt hij omdat het zo'n feest is van ons een prachtig kado! Dan heeft hij ook iets nadat wij voor de baby vanalles hebben gekocht.

gr mama van MD

Hey mama van MD!!

Gefeliciteerd!! De zoveelste mijlpaal! Idd nu gaat het snel hoor! Blij voor jullie dat het zo goed gaat!!
Wij hebben voor Daan ook een cadeau gekocht voor bij de geboorte van Finn. Hij was superblij en voelde zich zo ook speciaal. Iedereen nam een cadeautje voor hem mee, maar op een gegeven moment was het ook te veel. Zag ie wat het was en gooide hij het zo weg. Zei dat ie het niet leuk vond, terwijl hij er later veel mee speelde. Kwam heel ondankbaar over, maar hij kon er even niet mee omgaan. Er gebeurde ook te veel, natuurlijk ook de verhuizing.

En de oudste al bijna 4!!!! Jeetje! Daan in oktober en ik vind het helemaal niet leuk dat ie straks elke dag naar school moet....

We spreken elkaar gauw!
XXX Yvet

Terug
Bovenaan