Vandaag over de helft!!!

tja het blijft even afwachten hoe het gaat met die oudsten,......we zullen wel zien.

Gisteren had ik voor het eerst een beteutert gezichtje voor me toen ik een knuffel Tommie kreeg voor de baby. Hij dacht dat het kadootje voor hem zou zijn.....tja het is wennen als je alles moet delen.....
Daarom hebben wij het ook gedaan,en inderdaad er komt straks een hoop op hen af hoor! Daarom willen wij ook perse 's middags als hij uit school komt geen visite hebben, dan kunnen wij hem alle aandacht geven die hij verdient.

We zullen zien, maar we spreken elkaar snel!

gr mama van MD

Hoi mama van md,
fijn he om over de helft te zijn.
ik kijk nu al uit naar december.
we gaan er lekker samen naartoe werken.
lekker gezellig met zijn allen dat vind ik zo fijn aan dit forum.
jullie zijn allemaal schatten van meiden en als je hier wat hebt kun je echt bij elkaar terecht en dat vind ik heel fijn.
dat wilde ik even kwijt.
gr lisette

Gefeliciteerd hoor!! We gaan gewoon met z'n allen aftellen naar december!!

Het gaat toch al zo snel.....

Groetjes,
Rosanne
(mama van Quentin 2,9 jr en 21 wk zwanger van de 2e)

Heerlijk he allemaal!!

Het gaat nu inderdaad snel, ik heb morgen alweer mijn 20 weken echo.

Nog maar een paar weken geleden voelde ik de baby heel zachtjes en af en toe.
En nu voel ik hem elke dag heel goed. Gisteravond draaide ik me om in bed en toen ging de baby toch tekeer! Echt heel erg leuk!

Ik vind het als moeder zo geweldig om die momenten te hebben met mijn kindje. Dat is echt is van mij alleen.
Ik weet het ook nog van mijn eerste. Het mooiste vond ik toen dat als ik wakker werd en nog niet had bewogen, dat ik dan de kleine al voelde bewegen, en dan mijn hand erop legde en zei, goeiemorgen kleintje........zo intiem!

HHHmmhmhmhmhm heerlijk!

Het is ook wel gek, ik moet dubbel genieten, want als ik in dec ben bevallen, neem ik defnitief afscheid van het zwanger zijn!
Dan stoppen wij er nl mee.....

gr mama van MD

Hey mama van MD,

Als je dit leest vóór je 20-weken echo: succes en veel plezier!
Als je dit leest ná je 20-weken echo: hoe is het gegaan?

Groetjes, Lotte

Wat leuk dat je aan mij denkt!!
Ik lees het nu voor de echo, moet er om half één zijn.

Ik laat het weten!!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan