Vandaag positief getest!

<p>Ik moet het gewoon even kwijt!</p><p> </p><p>Op 11 december besloten mijn vriend en ik om te stoppen met de pil. Op 14 december kreeg ik mijn onttrekkingsbloeding.</p><p>We hielden er rekening mee dat het ontpillen maanden zou kunnen duren. Maar we wilden toch vast in elk geval de pil uit het systeem.</p><p>30 december voelde ik opeens rare steken in mijn buik, aan de rechterkant. Ik raakte hier wel een beetje van in paniek omdat ik nog nooit zoiets had gevoeld. Na heel wat googlen dacht ik dat het wel de eisprong zou moeten zijn. Ik zit al sinds mijn 15e aan de pil dus had dat gewoon nog nooit gevoeld!</p><p>Anyway, daarom wist ik dat ongeveer twee weken daarna wel mijn menstruatie zou moeten komen. </p><p>Dat was dus 14 januari ongeveer. Ik voelde me die dag precies zoals altijd als ik ongesteld moet worden: hoofdpijn, zware benen, buikkrampen. Maar ik werd niet ongesteld.</p><p>Nu heb ik vanochtend een test gedaan.. Gewoon omdat het anders toch niet uit mijn hoofd zou gaan. Ik hield mezelf voor dat ik niet te veel moet hopen want ik ben nog niet eens ongesteld geweest...</p><p>Maar de test was positief :|</p><p>De hele dag op mijn werk heb ik als een malle voor me uit zitten staren. Na de lunch ben ik nog meer tests gaan kopen. Ik heb er nog 3 gedaan (verschillende merken) en ze zeggen alle vier hetzelfde...</p><p>IK BEN ZWANGER</p><p>Ik kan het niet geloven. Hoe kan dat zo snel??</p><p> </p><p>Nu komt 'ie dus: mijn vriend is tot vrijdag in het buitenland. We willen dit allebei heel graag en ik weet zeker dat hij dolblij zal zijn. Maar ik wil dat we samen zijn als ik het hem vertel! Ik wil hem kunnen knuffelen en zoenen en samen blij zijn.</p><p>Vandaar dat ik hier even mijn hele verhaal doe... Dan kan ik het toch vast kwijt :):)</p>
 
Wat een super leuk begin van het nieuwe jaar. Proficiat!! Nog even stil zijn en dan eind van de week eindelijk het grote nieuws aan je vriend vertellen. Geniet van deze mooie tijd!! ♡♡
 
Ach wat leuk!! Nog 2 dagen je mond houden! Doen hoor, zijn reactie zien is zo leuk! Bij ons was het ook heel snel raak (helaas een miskraam geworden, maar daar moet je écht niet vanuit gaan), en ik heb 1 dag mijn mond moeten houden. Maar zijn reactie was zó leuk! Je kunt nog wat leuks bedenken om het hem te vertellen. Veel plezier!!!
 
Dank jullie wel :D
Ja precies, ik dacht dat geeft mij mooi tijd om iets voor te bereiden.. Ik denk dat ik een filmpje maak met onze foto's ('ik had zin om eindelijk eens iets te doen met die foto's) en dan een foto van de tests aan het einde :)
 
Wat superleuk! Gefeliciteerd! Jullie eerste?
Wij besloten ook eind december om ervoor te gaan. Was niet aan de pil maar deden het altijd veilig. Ik had precies hetzelfde, afgelopen weekend mijn menstruatieklachten, maar maandag (14-1) bleef t uit. Een test gedaan en ook positief. Wij kunnen ook niet geloven dat t in 1x is gelukt. We hopen dat het meteen goed gaat, bij jullie ook natuurlijk!! 
Dinsdag op werk voelde ik me ook heel raar. Alsof ik een groot geheim heb, is natuurlijk ook zo. 
Heb je al last van kwaaltjes? Ik wel. Mijn darmen zijn al 2 dagen van slag en mijn eetlust is weg. 
Geniet er nog even alleen van en straks met je vriend!
 
Van harte gefeliciteerd! Ik raakte ook super snel zwanger, maar ik voelde het echt aan alles. Veel plezier met voorbereiden en ik wens je een voorspoedige zwangerschap! 
 
Gefeliciteerd!!! Ik was ook de eerste maand nadat ik gestopt was zwanger, na 10 jaar aan de pil te hebben gezeten. Ondertussen bijna 14 weken zwanger! Geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan