Vandaag positief getest!

Wat fijn om berichtjes van jullie te lezen. 
Inderdaad: op het werk en ook met vriendinnen denk ik meteen AHHH ik wil het vertellen. Dit wordt nog lastig voor me om zo lang voor me te houden...
Ik kan echt niet wachten om het mijn vriend te vertellen. Maar ik moet zeggen dat het helpt om het hier van me af te schrijven!!
En ongelooflijk toch, dat het dus soms zo snel gaat. Ik had me echt voorbereid op maanden zonder menstruatie, wachten tot de pil uit mijn lijf was, na 16 jaar...
Ik heb ook al wat kwaaltjes ja, mijn darmen voelen heel gek, ben super winderig en heb soms vlagen van misselijkheid. 
Liefs!
 
Haha ik heb ook 3 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven. 1 Kruidvat eigen merk en 2 van clear blue. Inmiddels ben ik 6 weken zwanger ?.
Ik heb ook vlagen van vanalles, winderig, geen eetlust, soms misselijk, geen energie en ook dagen dat ik SUPER chagrijnig ben..
Ik eerst natuurlijk mijn vriend verteld en daarna mijn beste vriendin. 4 feb de eerste echo en dan als het veilig is iedereen vertellen op leuke manieren.
Xx
 
Wat leuk! Gefeliciteerd.
zelfde geval hier, gister getest 2x positief 2 verschillende merken. Vanochtend weer positief (wel wat lichter dan gister). Durf het nog niet helemaal te geloven haha
 
Terug
Bovenaan