vandaag pregnyl gezet!!! wie heeft dit ook ooit gehad???

hallo meiden ben vandaag weer bij de gyn geweest, en mijn eitjes ja er zaten wel twee eitjes!!!
die waren mooi gegroeid!! dus hebben ze vanmiddag meteen pregnyl gezet en nu moeten we vandaag en morgen klussen, en over twee weken moet ik bloed prikken om te kijken of ze inderdaad zijn gesprongen!! en dan horen we meer!!!
wie heeft dit ook ooit gehad ?? dit is de eerste keer eigenlijk dat ik dit nu mee maak, en weet niet goed wat ik hiervan moet verwachten??
de gyn zegt dat de nadelen zijn, dat je je zwanger kunt gaan voelen!!
en dat je wel kans hebt op een meerling maar dat is maar 10 procent dus dat is eigenlijk net zoveel als alle andere stellen!!
ik ben zo benieuwd wat hier uit gaat komen,
ik heb van de prik op zich niks gemerkt alleen heb ik nu buikpijn???
is dit normaal??
ik hoop jullie snel te horen,
gr wendy

hoi Depri,

Top dat je eitjes zo mooi gegroeid zijn. De pregnyl zorgt ervoor dat ze nog de laatste groeispurt krijgen om uiteindelijk te springen. Ik zit nu ook in mijn 3e ronde met Pregnyl (en clomid). Morgen moet ik de spuit zetten. De eerste keer heb ik ook buikpijn gehad, maar dat is heel normaal, je eierstokken worden nog een keer extra gestimuleerd en dat kun je voelen. Ook is buikpijn een teken dat je eisprong naderd. Als je over een dag og 2 geen buikpijn meer hebt, dan is waarschijnlijk je eisprong geweest. De 2e keer had ik bijna geen buikpijn.

Pregnyl is het hcg hormoon, dat zwangeren aanmaken. Je krijgt dus een hele stoot zwangerschapshormonen in je lijf. Kan dus idd zijn dat je je zwanger gaat voelen. Maar dat hoeft niet, zelf werd ik wat emotioneler en prikkelbaarder. Verder voelde ik me prima. Na een dag of 10 is de pregnyl weer uit je lijf.

Mijn eitjes waren vandaag ook mooi! Heb er nu twee zitten van beide 16 mm. Morgenavond zet mijn vriend bij mij de spuit en dan moeten wij zondag en vrijdag aan de klus!

We lopen dus gelijk op! Leuk om elkaar op de hoogte te houden?

Meid, fijn (klus)weekend en als je vragen hebt dan hoor ik het wel!

Imme xx

hoi imme, bedankt voor je reactie,
gaaf man dat jou eitjes nu ook goed gegroeid waren!! wel spannend he,
dit is de eerste keer voor mij, ik ben al twee keer zwanger geweest en dat ging spontaan en echt heel snel, maar nu wil het maar niet vlotten en daarom nu dit,
ik heb al een dochtertje van 5 jaar, en mijn zoontje is 6 jaar geleden dood geboren bij een zwangerschap van 26 weken, dus daarom is het nu de derde keer voor ons dat we zwanger willen raken,
ik hoop je snel weer te horen,
gr wendy

Jeetje meid, jullie hebben al het nodige mee gemaakt zeg! Hoop echt voor je dat je snel zwanger word en dat alles goed gaat....

Hoe voel je je? Last van de pregnyl? Ik heb de pregnyl net uit de koelkast gehaald, over een half uurtje gaat mijn vriend hem zetten. Heb echt de hele dag al buikpijn, dus hoop niet dat de pregnyl dit nog verergerd. Als ik zit of bepaalde bewegingen maak dan lijkt het net of ik op mijn eitjes ga zitten! Het voelt allemaal zo opgezet van binnen! Ach ja, wat maakt het ook uit....

Meid, fijn weekend verder en we spreken elkaar!

Oja, mijn NOD is 29 okt. Die van jou? de 28e??

Kus Imme

hoi imme,
ik heb vandaag ontzettende buikpijñ!! ik heb het gevoel dat ik dadelijk ong wordt zeg maar, en het lijkt ook wel dat ik een beetje roze afscheiding heb  als ik naar de wc ben geweest?? ik weet niet of dat dat normaal is?
ik ben ook helemaal blauw waar de spuit is gezet!! de dokter zei dat het nooit bloeide, en dat je er ook nooit iets van zag?? nou ik heb het alle twee gehad !! haha het spoot eruit en ik ben blauw,
ik hoop maar dat het heel normaal is dat je zulke buikpijn hebt!!ik weet het niet,
en nu dat je het erover hebt ja volgens mijn is mijn nod de 29 ste??
ik ben 1 oktober ong gworden 28 dagen erbij dan kom ik op 29 uit!! toevallig dat wij hetzelfde hebben!!
nou meid ik ga duimen, klus ze!! en tot snel
laat het aub raak zijn!!
doei doei
gr wendy

he meissie, ik moet nog even iets kwijt!!
heb jij dat ook dat je bij het plassen een beetje bloed er bij hebt zitten??  misschien een rare vraag, maar ik heb nu hele kleine stukjes er tussen zwemmen zeg maar, haha.
maar mijn buikpijn is nu wel heel wat minder als gisteren,
maar volgens mij zijn ze gisteren avond gesprongen!! want ik kreeg wel zulke steken in mijn buik toen ik in bed ging liggen!! dus dan moet dat het zijn geweest!! ( hoop ik)
en hoe is het nu bij jou,?
ik hoop je snel te horen,
xxx wendy

Hoi Wendy,
ik had al bij het zwanger worden forum gereageerd maar ik zag nu dat je hier wat actiever was dus reageer ik hier maar.
moest je nou nog terug naar de gyn.
ik wist trouwens niet dat je ook een kindje verloren was met 26 weken.
wat lijkt me dit verschrikkelijk.
ik hoop dat voor alle dames op dit forum wat betere tijden aan gaan breken want als je ziet hoeveel meiden zo lang erover doen om zwanger te raken.
daar word je nou niet bepaald blij van.
ik hoop dat je ondanks alle buikpijn nog wel een fijn weekend heb gehad.
gr je maatje lisette

hoi hoi

ik heb inmiddels 4 icsi in eigen cyclus achter de rug en moest ook elke keer pregnyl spuiten, ik deed dit zelf, het spul voelde altijd beetje branderig aan, dat komt omdat het lichaamsvreemde stoffen zijn. ik had ook altijd een beetje beurs gevoel op die plek,   ik voelde me altijd erg moe de week erna en prikkelbaar . dat zijn ook de meest voorkomende verschijnselen, als je echt andere verschijnselen hebt, zou ik voor de zekerheid even bellen met je arts!!!
dat je er van gaat bloeden lijkt me niet echt normaal, maar ja wie ben ik!!!!

ik hoop dat deze poging lukt meid!!!

liefs wilma

Terug
Bovenaan