hallo meiden ben vandaag weer bij de gyn geweest, en mijn eitjes ja er zaten wel twee eitjes!!!
die waren mooi gegroeid!! dus hebben ze vanmiddag meteen pregnyl gezet en nu moeten we vandaag en morgen klussen, en over twee weken moet ik bloed prikken om te kijken of ze inderdaad zijn gesprongen!! en dan horen we meer!!!
wie heeft dit ook ooit gehad ?? dit is de eerste keer eigenlijk dat ik dit nu mee maak, en weet niet goed wat ik hiervan moet verwachten??
de gyn zegt dat de nadelen zijn, dat je je zwanger kunt gaan voelen!!
en dat je wel kans hebt op een meerling maar dat is maar 10 procent dus dat is eigenlijk net zoveel als alle andere stellen!!
ik ben zo benieuwd wat hier uit gaat komen,
ik heb van de prik op zich niks gemerkt alleen heb ik nu buikpijn???
is dit normaal??
ik hoop jullie snel te horen,
gr wendy
die waren mooi gegroeid!! dus hebben ze vanmiddag meteen pregnyl gezet en nu moeten we vandaag en morgen klussen, en over twee weken moet ik bloed prikken om te kijken of ze inderdaad zijn gesprongen!! en dan horen we meer!!!
wie heeft dit ook ooit gehad ?? dit is de eerste keer eigenlijk dat ik dit nu mee maak, en weet niet goed wat ik hiervan moet verwachten??
de gyn zegt dat de nadelen zijn, dat je je zwanger kunt gaan voelen!!
en dat je wel kans hebt op een meerling maar dat is maar 10 procent dus dat is eigenlijk net zoveel als alle andere stellen!!
ik ben zo benieuwd wat hier uit gaat komen,
ik heb van de prik op zich niks gemerkt alleen heb ik nu buikpijn???
is dit normaal??
ik hoop jullie snel te horen,
gr wendy