vandaag pregnyl gezet!!! wie heeft dit ook ooit gehad???

hoi lisette,
had ik je dat nooit verteld??? ik dacht echt dat ik dat jou vertelt heb , maar inderdaad ja dat hebben we ook al mee gemaakt,maae daar zijn we ook weer heel sterk uitgekomen, alleen is het nu zo raar dat het allemaal zo lang gaat duren, ik hoop nu wel dat het gewoon raak is de eerste keer met hormonen,
de gyn zei voor de gein ik zal je is de pil mee naar huis geven en condooms want jij doet alles tegen de draad in dus MET voorbehoedsmiddelen raak je gewoon zwanger hahaha
nou laat het deze keer dan aub raak zijn,
ik moet nu vrijdag en maandag bloed laten prikken en dan zal ik wel dinsdag horen of dat ik inderdaad een eisprong heb gehad, en dan zal ik af moetenwachten of dat ik over twee weken ong wordt ja of nee, dus met andere woorden weer wachten zoals gewoonlijk,
maar we komen er wel,
en hoe is het verder met jou en je hummeltje!! en je meissie ??
hoe gaat het met je werk,zal wel voortaan zwaar zijn denk ik??
ik hoop je snel weer te horen,
xxx wendy

hallo meiden, wat fijn dat jullie reageren, ik weet echt niet hoe het allemaal werkt bij de gyn enz... daarom vraag ik het hier bij jullie, ik vind het van de ene kant heel erg natuurlijk dat ik hier ben beland want niemand vraagt hier om natuurlijk , maar ik ben ook wel weer heel blij dat jullie hier zijn en dat ik bij jullie terecht kan,en ik hoop ook voor jullie wat te kunnen betekenen, als er iets is waar jullie mee zitten,
dus meiden kop op !!!
en hopelijk tot snel weer,
en het wordt wel eens tijd dat iemand hier met goed nieuws komt!!!
laten we elkaar opvolgen!!
doei doei xxx
wendy

Hoi wendy,
ik dacht echt dat je me dat nooit verteld had maar dat maakt niet uit.
ik hoop echt dat je binnenkort met leuk nieuws komt hoor.
in principe is alles goed bij jou dus waarom niet he.
hier ook alles goed hoor maar het is net wat je zegt het word nu enorm zwaar.
ik heb ook een veel dikkere buik dan bij mijn eerste en veel last van bandenpijn.
maar dat hoort erbij he.
je krijgt een kindje niet voor niets.
je moet er wat voor over hebben.
ik weet zeker dat die vrouwen hier op dit forum maar wat al te graag deze klachten zouden hebben dus ik mag niet klagen.
met ashley gaat ook alles goed alleen word ze nu een beetje ongeduldig naar de baby net als ik.
veel succes verder en ik spreek je nog.
gr lisette

Hoi wendy,

Hoe is het nu met je? Ik denk zelf dat je buikpijn en iets bloedverlies gewoon je eisprong is geweest! Sommige vrouwen hebben met de eisprong iets bloed (ovulatiebloeding). Is dus niets om je druk om te maken hoor! En je buikpijn is waarschijnlijk ook van de eisprong en natuurlijk van de Pregnyl.

Heb nu zelf ook erge last van mijn buik. Als het goed is heb ik vanacht of vanmorgen vroeg mijn eisprong gehad. Ik denk zelf vanmorgen vroeg. Heb nu zo’n opgeblazen gevoel in mijn buik en het is net of ik veels te veel gegeten heb. Zo’n vol voel gevoel, snap je? Ik zit nu dus ook echt niet lekker achter mijn bureau op mijn werk. Heb de broek al los gemaakt, ziet er niet echt charmant uit hahaha!

We horen van elkaar!

Imme xx

Hoi Imme en Wendy,

Heel herkenbaar hoor!
Ik heb zelf vanmorgen nog het zh gebeld om uitleg van mijn klachten.
Moe, moe, moe! En een opgeblazen buik...Pregnyl is morgen 1 week geleden.
Daarnaast ook 3 kg erbij, maar dat zou van de clomid zijn...
Balen al die bijwerkingen.

sterkte!

hey meiden,
ik vind alles prima wat me nu overkomt, maar dat lichte bloedverlies soms dat vind ik maar raar hoor,
maar inderdaad het kan ook komen door de eisprong of iets dergelijks,
we zullen zien over twee weken,
ik heb voor de rest nu eigenlijk nergens geen last meer van, maar ja we zijn nog een paar dagen verder he!!dus wie weet wat we nog allemaal kunnen krijgen!!
meiden tot snel weer, xxx wendy

He wendy, hoe gaat het nu? Nog last van bloedverlies? Ik hoop het niet voor je! Is denk ik echt van je eisprong geweest hoor!

Hier veel buikpijn en misselijk...... stomme pregnyl ook....

hoi imme, nee nu nergens geen last van??
vanmorgen dacht ik dat er nog wat rozig te zien was maar heel onduidelijk dus ja dat zal dan wel goed zijn he!!
maar voor de rest niks,
ik moet vrijdag komen om bloed te prikken en maandag ook weer, ik hoop zo dat ik nu dus wel een goede eisprong heb gehad,
ik heb volgens de echo wel iedere keer een eitje en dan is het op een gegeven moment weg, dus wat denk je dan eisprong gehad!!
maar dan moet ik bloed prikken maar mooi niet volgens de uitslagen van het bloed, dus dat is een groot raadsel voor mijn gyn!!! en voor ons natuurlijk!!
wat vervelend dat je buikpijn enz hebt!!
moet jij nou ook bloed gaan prikken de komende dagen???
ik hoop zo voor ons dat het eindelijk raak is!!
hoe lang ben jij / jullie bezig??
wij 3 jaar,
dus dat is ook alweer een hele tijd, maar we gaan nog effe door , haha,
nou meid tot snel weer,
xxx wendy

Terug
Bovenaan