vandaag prikles gehad....

en idd zoals iedereen die me voor is gegaan...het viel mee!!!
mijn mannetje werd erg bleek toen hij de naaldjes zag (idd naaldjes) dus sowieso had ik het zelf moeten doen. de prikzuster deed het even voor en daarna deed ik het zelf in een keer alsof ik nooit anders had gedaan...stond er zelf ook van te kijken. maar het is natuurlijk voor een goed doel!! je voelt er heel weinig van..het is gewoon het idee,dat je jezelf prikt in je buik...

dus: moochten er meiden zijn die het ook krijgen(hoop het niet natuurlijk)maar het is echt goed te doen!! voor ons vrouwen dan...hihi

Hoi Hoi,

Goed te horen dat het allemaal is meegevallen.

Ik denk dat het tussen onze oren zit, dat we angstig zijn om ons zelf

te moeten prikken.

Maar het is inderdaad voor een goed doel, en dan gaan we heel ver.

Heel veel succes ermee!!

Gr. Puck

hoi petra

Ook bij jou is het meegevallen heeeel goed! Ik heb gister nog gestemd op je weblog en had het goed geraden. Je prikt gewoon zelf en het gaat goed.
Ik heb gister de medicijnen opgehaald bij de apotheek. Gelukkig geen gekke rekeningen mee naar huis gekregen....
Het bleef ook bij een eigen bijdrage van 7 euro.

Groetjes rozemarijn

Hoi petra
Geweldig Ik ben trots op je!
Gelukkig is het meegevallen en dat je het maar in 1x zelf deed.
Waarschijnlijk moet ik ook gaan prikken aangezien het voor ons ook icsi gaat worden.
Dus jij en alle andere die geprikt hebben, hebben me wel gerustgesteld.
Het is inderdaad voor een goed doel
groetjes sabine

Hoi Petra,

Wat een geluk dat het meeviel die prikles, ik zou ook helemaal zenuwachtig zijn.
Het komt nu voor jullie wel dichtbij he ?!?!?!?!

Spannend hoor, ik denk aan jullie en dat het maar meteen raak mag wezen.

Liefs Belinda.

Wat fijn dat jullie zo steeds een stapje dichter bij het uiteindelijke doel komen na al dat lange wachten. Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Heeeeel veel succes! groetjes Noor

dank jullie wel meiden!!
het is echt goed te doen en zelfs voor een watje als ik!!   hihi   nog 6dagen en   dan voor het echie...eindelijk!!
jullie ook allemaal heel veel succes!!

dapper allemaal..ik moet er nog niet aandenken brrrrr.
Maar bijna alle meiden zeggen dat het meevalt dus dat zal dan wel zo zijn. Moet je bij iui met hormonen ook prikken?
Heel veel succes de komende periode, spannend!
M

Terug
Bovenaan