Vandaag proberen we 4 voedingen...

Goeiesmorgensss mama's

Eerst even zeggen dat het echt heel leuk blijft om dit forum te lezen en hoe we allemaal ons best doen om onze kleine wondertjes groot te laten worden...

Priscilla is vandaag precies 3 maanden wat gaat de tijd hard... Ze heeft vorige week haar 2de 2 prikjes gehad en gelukkig nergens geen last van gehad...Ze weegt nu 5280 gram en is nu 56cm lang gelukkig haar schade ingehaald nadat ze 4 weken te vroeg is geboren...CB was erg tevreden wij ook maar dat waren we toch wel ons klein wondertje doet het heel goed...Ze kreeg tot nu toe 5 voedingen om 6.00-11.00-16.00-20.00 en rond 0.00uur   4 van 160cc(3schepjes nutrilon1 en 2 schepjes nutrilon forte en 1 nachtvoeding van 190cc(3schepjes nutrilon1 en 3 nutrilon forte) we don nog steeds 10cc extra omdat ze in he begin last heeft gehad van obsipatie.

Helaas moeten we haar wel steeds wakker maken voor haar laatste voeding dus we willen nu proberen...6.00-12.00-1700 en dan tussen 23.00en0.00 2 voedingen van 220cc en 2 van190cc...afwachten hoe het gaat vandaag...

Verder wil ik alle mama's een schouderklopje geven 1 aan iedere kant want we leveren toch elke keer weer een topprestatie ook de Papa's natuurlijk

Liefs van angelllmama

Hey Angelllmama,

Wat een leuk berichtje! Schouderklopje terug, hoor! We doen echt ons best om onze schatjes zo gezond en gelukkig mogelijk te maken, he? En dat vinden we nog leuk ook, haha!

Succes met 4 voedingen! Hier was het een uitkomst, Esther slaapt sindsdien veel langer door.

Groetjes,

Eveline

hoi angelll67

Milan is vandaag ook precies 3 maanden oud en sinds gisteren 4 flessen...
ik doe het zo
7.30/12.00/16.30/20.30-21.00
en dan slaapt ie door..
ik zag dat bij jouw wel hele lange pauzes er tussen zitten hoef ik niet te proberen..
een half uurtje is al moeilijk hij is nu al aan het mopperen hihi maar hij wacht maar even hoor..
Milan moet volgende week zijn 2e prik ben erg benieuwd hoe het nu gaat vorige x had hij ook niet veel last.... denk dat ie nu rond de 7 kilo aan zit

succes met proberen
liefs mandy

Hey, (ik wilde lieverd schrijven voor je lieve berichtje, maar dat staat misschien zo stom)  
wat een onwijs lief berichtje!! Ik word er helemaal blij van!
Succes met 4 voedingen, hier ging het meteen goed, om 07.00, 11.00, 15.00 en 19.00 en hij slaapt door tot 07.00u.

Dank je wel en jij ook een schouderklopje!

Wow 4 voedingen!   We zitten er hier nog steeds op 7  (2,5e maand is hij nou).

Ach ik maak me er niet druk om, komt van zelf goed.

Groetjes
Chris

3 maanden en dan naar de 4 voedingen! Wow! Mijn kereltje is 4 maanden en smikkelt nog altijd 5 voedingen weg! Hij krijgt bv, dus wellicht ligt het daar aan (lichter verteerbaar)? Maar nu ik er zo over nadenk: misschien niet eens zo ´n gek idee om ook naar 4 voedingen te gaan. Je brengt me op ideeen!

grappig dat jullie nu al naar 4 voedingen gaan, ik was donderdag op het cb en toen zeiden ze dat ik over een paar weken wel naar 4 voedingen kon gaan en nynke is al 4 maanden!!! ik snap er soms ook niks meer van.

groetjes,
daphne

leuk jullie reactie's
tot nu toe gaat het goed met Priscilla om 6uur haar fles en toen werd het 12.30 en nu slaapt ze nog dus laat haar nog even liggen...zoals ik jullie lees over het cb het is leuk en goed dat het bestaat maar eigelijk kennen we als ouders onze kleine wondertjes toch het beste en soms is dan je intuitie het beste om te doen of te proberen is mijn mening zo leer je ook weer van elkaar en het blijven ook maar gewone mensen hoor op het cb
bedankt voor de schouderklopjes terug hihi... eet smakelijk voor straks en tot snel weer

liefs angelllmama

Terug
Bovenaan