Vandaag proberen we 4 voedingen...

Hoi hoi,
Vorige week (Bram was toen bijna 14 weken) is hij uit zichzelf naar 4 voedingen gegaan ! Hij werd ineens 's avonds niet meer wakker ;-) Hij krijgt nu om 05:00-09:00-13:00 en de laatste om 17:00. Dan gaat ie om half 7 naar bed en zie ik hem de hele avond en nacht niet meer ! Wel saai, hoor ! Soms moet ik me bedwingen om niet zijn kamertje in te gaan of ie me nodig heeft hahaha.
Bij het cb zeiden ze niet dat ik al over mocht naar 4 flessen, maar hij doet het uit zichzelf, dus dan zal het wel goed zijn toch ? Hij krijgt nu 4 flessen van 210 ml (180 ml + 6 schepjes Nutrilon Omneo). Hij was 2 weken geleden 59,5 cm en 6100 gram.
Groetjes,
Sas (Bram 23-01-2007)

Mama is trots op Priscilla vandaag weer goed gegaan op 4 voedingen vanmorgen om 6uur toen 12uur toen 16uur en om  22.30 de laatste en ze ligt nu weer als een roosje te slapen...het begin is er hihi

slaap lekker allemaal en anders alvast een hele goeiemorgen mama's

Mama is héééééllll.... trots
Priscilla doet het heel goed op haar 4 voedingen we gaan zo door en haar tijden zijn 6uur 11of 12 uur 16uur of 17uur en dan tussen 22uur en 23uur goed hé van ons kleine meisje
We geven haar 3schepjes nutrilon1 en 3 schepjes nutrilon forte en water tot 6 en dan 10cc meer dus ze drinkt ongeveer per fles 190cc ze laat meestal bij haar eerste fles 30cc staan en ze is er echt heel tevreden mee ze kan zo heerlijk lachen en tevreden kijken...

Fijn weekend allemaal en geniet van jullie schatjes

Liefs angelllmama en Priscilla

Terug
Bovenaan