Vandaag punctie gehad

Hello lady's

Heb vandaag punctie gehad, en ik had alleen in mijn rechter eierstok wat folikels zitten. En nu kregen we daarna te horen dat het sperma van me vriend allemaal goed was. Maar dat ze bij mij helaas  maar 2 eitjes gevonden hadden, en dat de rest misschien alleen maar cystes zijn geweest gevuld met vocht... maar dat weten ze ook niet helemaal zeker omdat ze het helemal niet eerder bijmij gezien hebben. En nu word het afcwahten op bevruchting wat we maandag te horen krijgen.
Maar wat is nou eigenlijk een beteje het gemiddelde van eitjes, en ik vraag me nou af  of het niet erg dat ik e rmaar 2 heb  , hoe is dat bij jullie allemaal gegaan??

Liefss S

HOI,

Een mooi gemiddelde is een stuk of 8 dus 2 is wel weinig. Wij hadden 6 eitjes waarvan er maar 2 waren bevrucht, vond ik toen erg weinig. Ze hebben de beste toen teruggeplaats en met goed resultaat!

Ik hoop dat je minimaal 1 bevrucht eitje hebt zodat je volgende week een terugplaatsing hebt. Ik duim voor je!

gr
Marielle

hallo

ik heb woensdag punctie gehad er zaten 24 follikels en ze hebben 12 gevonden morgen bellen ze tussen 9 en 10 uur en hopelijk komt er een tp
liefs annebel

Hoi allemaal,

Ik heb 2,5 week geleden een punctie gehad, er waren 6 eitjes waarvan 3 bevrucht waren, terugplaatsing gehad,,

Maar helaas,, is het niet gelukt,

Ik wens jullie heel veel succes en sterkte,

Groetjes Mina

Hoi moonlight
Ik heb in januari mijn eerste punctie gehad. Wij hadden 8 eitjes waarvan er 2 bevrucht waren. Deze 2 waren van goede kwaliteit, maar helaas bleven ze niet zitten.
Liefs nurse71

Hoi Moonlight!

Hoop dat ze beiden bevrucht zijn!

Maar wat hoor je dat dan laat vanuit het ziekenhuis.
Ik werd een dag na de punctie gebeld over de bevruchtingen.

en 3 dagen na punctie de terugplaatsing.

Het valt me op dat ziekenhuizen er zulke verschillende behandelingen op na houden!

Succes met alles, veel liefs,

---   Actieve kinderwens sinds nov 2004 ---
--- Medisch gezien alles in orde bij man & mij ---
--- 7 x IUI ---
--- januari 2008 1e IVF ---
--- zwanger na IVF ---
--- Miskraam 8 weken ---

Yesssssssss, we hebben onze terugplaatsing gehad vandaag  Er was er gelukkig 1 bevrucht en mooi doorgedeeld. Het duimen van jullie heeft goed geholpen harstikke bedankt!
Nu word het afwcahten... wou dat die 2 weken al om waren...

Oh Marielle wat fjn voor jullie dat het gelukt is, Gefeliciteerd!!! Was het jullie eerste keer? En hoever ben je nu ?? Geniet er maar lekker van..
Ja Bloempje je kan echt merken aan de verhalen dat zo iedere ziekenhuis zijn eigen manier heeft. Ik geloof dat ze bij ons het weekend een beetje proberen te vermijden, dus ik kreeg vandaag bericht en gelijk een terugplaatsing. Hoe is het verders bij jou gelopen??

En Annebel hoe is het bij jou verlopen heb je een terugplaatsing gehad???? Ik hoop het echt van harte voor je !!!!

Oh Mina en Nurse wat ontzettend vervelend voor jullie zeg , En nu... mogen jullie weer verder voor een volgende ronde?
Heel veel sterkte in ieder geval!!!
Onwijs bedankt voor jullie reacties en geduim!!!
En heel veel sterkte jullie!!

Terug
Bovenaan