Vandaag punctie gehad

Hoi Moon.

Ik heb 22 april een afspraak bij de GYN voor een gesprek,
Alleen ik weet niet of ik weer aan de behandeling wil of niet,
Ik ben zo bang voor de punctie,

Ik wens je heel veel succes en sterkte met het wachten.
Ik weet hoe jij moet voelen,, maar ik hoop dat jij over 2 weken een positieve test mag hebben,,

Groetjes Mina

Hoi Moonlight
Super dat er toch nog 1 eitje bevrucht is. Nu maar hopen dat hij blijft zitten. Ik zal voor je duimen. Wij hebben vandaag een uitgangsecho gehad. Alles zag er goed uit en ik mag weer starten we Gonal F.
Groetjes nurse71

Wat goed dat jullie 1 bevrucht eitje hebben. Super score hoor! Wij hadden de punctie ook op vrijdag en ook op maandag de terugplaatsing.

Hoever ik ben? hihi, mijn dochter wordt bijna 2 jaar oud! En na haar geboorte ben ik geheel spontaan zwanger geworden en onze 2e meid is 7 maanden jong. En het was meteen bij de 1e ivf raak. We hebben zoveel geluk gehad! Ik kon mij niet voorstellen dat ik ooit nog kinderen zou krijgen en binnen 2 jaar 2 dochters! Dus je weet nooit hoe het leven zal lopen.

Ik ga heel hard voor je duimen!!! Lekker relaxen nu zodat het goed kan innestelen.

liefs
Marielle

Ik wil alle dames veel succes wensen met hun behandeling, ik weet hoe het is.
Ben nu zelf ruim 33 weken zwanger na IVF, maar kan mij alles nog goed voor de geest halen.
Tja die wachtweken vonden wij ook het ergste, die onzekerheid, vreselijk gewoon.

Over die punctie wil ik nog zeggen dat die ook onder algehele narcose kan, in een aantal ziekenhuizen is dit geen probleem. Gewoon overleggen met de IVF arts!
Mijn punctie was verschrikkelijk pijnlijk, had extra pijnstilling via een infuus, maar dat was bij lange na niet genoeg.
Ging bijna van mijn stokkie, toen hebben ze mij ook gezegd dat als er een volgende keer nodig was ze de punctie onder algehele narcose zouden doen.
Wij hebben overigens een IVF behandeling gehad in het UMC te Utrecht.

Ik heb nog maar 1 eierstok i.v.m. endometriose en er waren 8 eitjes, deze waren niet van een goede kwaliteit, o.a. erg klein.
Toch zijn ze doorgegaan met de behandeling, er waren uiteindelijk 2 embryo's uitgekomen, maar deze waren ook niet van goede kwaliteit.
In overleg is toen besloten om ze alle twee terug te plaatsen, je weet het immers nooit.
Wat denk je? .....
Ik ben nu zwanger van een twee-eiige tweeling, beide embryo's zijn dus blijven zitten.
Een wonder volgens de IVF arts, zij had er weinig vertrouwen in gehad.

Dus houd allemaal moed, wij hebben er overigens 9 jaar op moeten wachten om zwanger te raken, hebben vele jaren klussen, onderzoeken, operaties en behandelingen opzitten.

Ik zal voor jullie allemaal duimen.

Patricia

Heyy halloa,

@Mina dank je wel!!
Ja moeilijk is dat dan als je het allemaal zo eng vind. Maar ik hoor ook wel eens iets over dat sommige ziekenhuizen het ondr narcose doen..... misschien een idee om het even te bespreken met je arts..
Heel veel sterkte met je beslissing!
@Nurse, oh wat fijn dat alles er goed uitzag zeg!!! Wanneer moet je nu weer voor controle echo?? Sucses met spuiten!!
@Marielle, oh wat fijn voor je zeg 2 van die heerlijke dochtersEn gelukkig de tweede ook nog eens spontaan, nou helemaal super.
Ja ik heb me lekker rustig gehouden van de week, vandaag helaas wat meer moeten doen op het werk. Maar dat vroeg ik me idd af na hoeveel dagen van de terugplaatsing het eitje zich kan gaan innestelen, heb je toevallig enig idee??
@Patricia....zo jemig 9 jaar zeg....heb ik eigenlijk nog geen klagen. Wel fijn hoor nu een dubbel wonder geweldig!!!
Verders iedereen nogmaals onwijs veel sterkte met zwanger worden!!!!
Ik duim voor jullie allemaal

Groetjes

Hoi moonlight.
Spannend he dat wachten??
Vooral de laatste paar dagen vond ik het ergste. Ik voelde van alles maar wist niet of het positief of negatief was.
Ik moet maandag weer naar Zwolle voor een echo. Hopelijk zitten er meer eitjes dan de vorige keer. Ik spuit nu meer hormonen dus dat moet wel goed komen.
Ik wens je al vast een prettig weekend.
Groetjes nurse71

Heeeyy Nurse,

Hoe is het met je??
En met het spuiten van hormonen? groeien ze al beter??
Ja hier zijn nu wel wat meer de zenuwen begonnen... ik mag zaterdag gaan testen als er dan nog niks te bekennen valt.
Maar heb vandaag een onwijs zeur gevoel in me onderrug, wist niet meer hoe ik moest staan op me werk.
En het het begint nu ook te zeuren in me buik en eierstokken. Dus dcaht eigenlijk vandaag dat het dan wel niet goed zou zitten. maar toen hoorde ik van me mams dat ze bij elke zwangercshap zo'n zeurgevoel in der rug heeft gehad.....
Dus we geven de hoop nog maar niet op.. Maar wel spannend hoor.
Werd jij ineens ongesteld, of heb je nog wel getest??

Liefs

Hoi moonlight
Spannend he die laatste dagen voor het testen. Ik hoop zo voor je dat je zaterdag een positieve test in handen hebt.
Hier gaat alles zijn gangetjes. De eitjes groeien goed. Morgen weer een echo en hopelijk begin volgende week de punctie.
Sterkte met de laatste loodjes
Liefs nurse

Terug
Bovenaan