Vandaag uitgerekend!

A

Anoniem

Guest
Hiep hiep hoera! Vandaag is dé dag!

Er is alleen nog geen baby, haha!

Ja minder, allemachtig wat was ik gisteravond sjagge omdat er maar niets gebeurde!!!

Nu zit ik wéér remi thuis, met nog 100 dingen die gebeuren moeten en een hond die de hele boel bij elkaar kotst elke keer!

Zucht, ach ja, je kan niet alles hebben!

En de andere dames die uitgerekend zijn? Hoe staan jullie er voor?

Groetjes!

Ohhhh, spannend. Vooral na de uitgerekende datum ga je maar zitten wachten....(al weet je dat het in het ergste geval nog wel 2 weken kan duren).
Bij mijn eerste was ik samen met mijn beste vriendin zwanger. Zij was 15 augustus uitgerekend en ik 11 augustus. Belt ze op 12 augustus dat ze bevallen is.....goh...wat had ik hem zitten...tuurlijk was ik blij voor haar; maar ik wilde ook graag. De mijne is uiteindelijk een paar dagen later geboren, maar toch.....

Veel sterkte en ik hoop dat hij/zij zich snel aandient!!
Op het laatst ben je het echt zo zat!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Renata.

Oh ja!!!! En om nog even zielig te doen;

alle vriendinnen zijn gezellig naar de beurs vandaag!

Nou we houden elkaar op de hoogte, toch???

Groetjes en voor de dames die al wel activiteit voelen; sterkte!

Tjee, vandaag uitgerekend en nog steeds niets....
En ik maar klagen terwijl ik nog 10 dagen te gaan heb....
En 1-11 is bijna net zo'n mooie datum als 11-11, maar helaas worden ze bijna nooit op de echte datum geboren...

Ik weet nog dat ik bij mijn zoontje de uitgerekende datum had bereikt: wat baalde ik dat er nog niets gebeurde... savonds mn vriend maar ff aan het "werk" gezet en de volgende ochtend werd ik wakker met weeen. Het heeft uiteindelijk nog tot de volgende dag geduurt voordat ik mn mannetje mocht ontmoeten; met 40w2d om 10.20 was ie er eindelijk!

Ik duim voor je dat t niet al te lang meer duurt!

Liefs Nika

Nou we hebben nog 14 dgn de tijd zeg maar haha!

En dat gedoe met uitgerekende data is sowieso wel een beetje akrakadabra, want ik zou écht niet weten hoeveel dagen mijn cyclus duurt bijvoorbeeld.......

Mijn broertje en ik zijn redelijk aan elkaar gewaagd en hij zegd dat het de 2e komt en anders hebben we altijd de 3e t/m de 16e nog ;o)

Groetjes!

Hoi

ikke ook vandaag uitgerekend, voel ook niet veel heb alleen rug pijn, maar dat komt meer door dat ik mijn dochter moet hele tijd krullen en optillen, ze is al 2de dag ziek met hooge koorts boven 39. Nu ligt ze lekker slapen dus ga ik ff kijken of er wat baby's geboren zijn of mischie iemand al weeen heb, maar zo te zien nog niks.
Mijn vrind komt zo naar huis, heb een halve dagje vrij kan die op onze dochter passen en ik ga zo op control. Wil jullie aub voor mij  daz ze mij kan stripen. Het is echt nu te zwaar kan me niet voorstelen dat het langer gaat duuren, iedere ochten wat ik wakker word voel ik me slechter ( meer moe, overal pijn en nog meer vocht in mijn handen)

Jullie hooren het wel hoe het gegaan is.

Ow, dat is helemaal niet leuk!

Nou ben benieuwd wat de vk zegt dan!

Wat doen ze dan ook al weer, met strippen??

Groetjes

Hallo allemaal,
Ook ik ben vandaag uitger. maar ben vanmorgen bij de HA op controle geweest en er staat nog niks te gebeuren, het kindje is nog niet eens ingedaalt maar dat was bij de vorige 2 ook niet zo.
Dit is mijn laatste (3e) zwangerschap maar ben er nu wel helemaal klaar mee hoor!
Al die mensen die je aankijken op het schoolplein met zo'n blik van is het er nou nóg niet...
Laat die kleine maar komen!!!
succes allemaal komende weken.

Terug
Bovenaan