Vandaag uitgerekend!

hoi

ik ben ook vandaag uitgerekend en helaas ook nog geen baby
laten we elkaar op de hoogte houden
xx

Hoi

op de control was alles goed en ik heb gevraagt of ze mij kunnen stripen. Ze zeg we gaan ff kijken hoe het daar beneden is. ( met 39 w was no alles dicht) En ja hoor het was duidelijk veranderin, ze zij dat alles al rijp   was en dat ze me dan wel kan stripen.

Deze heb ik van internet:  
Bij strippen maakt de gynaecoloog of verloskundige met de vingers de baarmoedermond los van de vliezen en kan het gebeuren dat de baarmoedermond hierdoor ook rijp wordt. Vaak volgen dan de weeën zodat er toch nog een natuurlijke bevalling in werking treedt. Strippen kan ietwat vervelend/pijnlijk zijn en het geeft absoluut geen garantie tot bevallen.

Nu nog maar hopen dat het helpt !!!! Komaar op met de weeen.

Anders moet ik volgende week weer op control en dan gaat ze kijken wat ze verder gaan doen.

Groetjes

Hallo meiden

Ik ben gister bij de gyn geweest en hij heeft gevoeld of ik al ontsluiting had, ik had al ruim 2 cm en heeft me gelijkt gestript, alles was rijp en hij zei als het het weekend niet komt ben ik verrast...Nou we wachten af heb al wel 2 dagen erg veel last van kramp en alles wat erbij hoort, slijmprop eergister ook verloren dus ja....
Ik word anders woensdag 7 nov ingeleid...Wel heel spannend allemaal maar ik ben ook blij dat het er bijna opzit, ik heb een enorme buik, duikel bijna voorover en zit soms te rillen van de kou en heb het dan weer bokheet, misselijk al helemaal geen slaap heb de hele nacht weeen, maar niet zo heftig dat ik denk zal wel zover zijn....nu is het mn eerste kindje dus weet ook niet wat te verwachten..

1 Ding is zeker mn 16 nov uitgerekende datum daar hoef ik niet op te wachten....dus maak geen 40 wk vol...

Goh dames, leuk allemaal joh!
Bij jullie gaat er eindelijk iets gebeuren!

Wij gaan vanaaf maar weer 's lekker uit eten!

Groetjes!

hoi meiden

hier ook al weer 4 dagen overtijd en alles nog pot dicht helaas
vanmorgen wel bezoek gehad van verloskundigeomdat ik bloed verlies had
maar na inwendig oderzoel bleek baarmoedermond nog helemaal dicht verdorie

baal er erg van
weten jullie hoe lang zoiets duurt???

maaar ja afwachten maar weer grgrgrg

Terug
Bovenaan