Vandaag uitgerekende datum

A

Anoniem

Guest
Hey hallo,

Vandaag ben ik uitgerekend! Ik heb nog geen enkel voorteken gehad, dus ik  verwacht niet dat de baby vandaag komt. Maandag moet ik weer naar de vk, dus hopelijk kunnen ze dan iets voor me doen ?!? Pfff, is het ook nog ontzettend slecht weer, dat ik de hele dag binnen kan zitten ... Nou, wat mij betreft mag het wel beginnen... Las ik ook nog een berichtje dat sommige ziekenhuizen de baby tot 43 weken laat zitten ... daar moet ik echt niet aan denken.

Iedereen succes!!!

Gr. Trea

yep hier zo n geluksvogel
tot 43 weken
wel vannacht hele nacht weeen gehad nu alles weer helaas rustig
vanavond gaan ze proberen te stripppen maar daar heb ik wel enig ontsluiting voor nodig dus ik hoop dat ik dat vannacht gekregen heb....
ben nu 41 weken

Hoi!

Ik ben ook vandaag uitgerekend, maar denk niet dat ie komt.... Wel al de hele week behoorlijk last van voorweeën, vooral 's nachts, maar het zet niet door. Gisteren bij de vk geweest en die zei dat de voorweeën waarschijnlijk wel al wat voorwerk doen, dus dan gaat de bevalling straks misschien wat sneller. Bij mijn dochter had ik ook veel voorweeën en de bevalling duurde uiteindelijk maar 4 uur.
Sterkte met de laatste loodjes!

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Ik was gisteren uitgerekend.
En het voelt heel raar om die dag nu voorbij te zijn!!!

Yep, 43 weken!
Met 42 weken word je overgedragen aan het zh. Die laten je ook nog een week door hobbelen. Mits alles goed gaat natuurlijk!

Inmiddels ben ik 8 dagen over tijd en daar zal het zeker niet bij blijven, de 9e dag haal ik sowieso ook nog wel.

Heb getekend voor de 11e, hihi!!!

En anders maandag opnieuw strippen bij de vk!

Groetjes

Pfff, ik moet maandag maar flink gaan klagen bij de vk. Misschien dat ze me dan eerder naar het ziekenhuis doorstuurt. Ook al lijkt me dat inleiden ook geen pretje. Waarom wachten tot 43 weken vraag ik me af ?!? Het is toch bekend dat de placente en het vruchtwater na de 42 weken alleen maar slechter wordt. En het kindje is toch klaar om geboren te worden?? Nou ja, rustig blijven en afwachten maar ... dat is het enige wat je (helaas) kan doen...  Ik dacht echt dat ze je met 42 weken gingen helpen...

hoi hoi
hier nog eentje die flink baalt hoor.
was van de week eindelijk doorverwezen door de vk naar de gyn,dacht nu gaan ze me wel helpen,maar nee hoor ze doen niks.
ook al heb je lichamelijk nog zoveel klachten dat maakt ze niks uit.
ach heb me er bij neergelegt dat ons hump nog wel ff blijft zitten,mischien wel beter zo,n instelling anders wordt je gek,hihi.
liefs sil

He meiden,

Ik wil jullie niet bang maken, maar ik zou echt stampij gaan maken als ze met 42 weken nog niets gaan doen. Het is inderdaad bekend dat vanaf 42 weken de placenta slechter wordt, met als gevolg dat je kindje het dus ook slechter gaat krijgen en opstartproblemen (of erger) kan krijgen....

Ik heb op een couveuzeafdeling gewerkt en daar zeiden de collega's   ook altijd onder elkaar: niet normaal toch dat ze het tot 43 weken laten zitten en wat voor problemen het kind daarvan kan krijgen?

Dus ik raad aan: met 42 weken zeggen dat je het echt niet meer trekt etc. etc. (Een traantje erbij wil ook weleens helpen!!!!)

Terug
Bovenaan