Vandaag uitgerekende datum

Nou ik denk eigenlijk ook niet dat ze achterover leunend die 43 weken aangaan.

Mijn vk heeft me al een keer gestript en doet dit maandag denk ik weer een keer als er nog geen veranderingen zijn.

Ook inwendig onderzoek is dan al gedaan om te kijken of je al enigszins rijp aan het worden bent voor de bevalling en je kind en jij staan ook onder controle.

Persoonlijk ben ik nooit zo van de medische ingrepen, maar als ik met 42 weken naar het ziekenhuis moet ga ik niet onder tafel of stoelen steken dat ik er klaar mee ben! Met alle lichamelijke gevolgen van dien natuurlijk ;o)
Gewoon ff trap oplopen, goed voor de bloeddruk haha!
Nee, het kindje knelt inmiddels écht alles af in mijn onderstelsel!!
Maar volgens mij komt het statistisch niet zo heel veel voor dat vrouwen 43 weken zanger zijn! Dat is meer als een halve maand langer!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes

Volgens mij werken ze echt allemaal anders...
Als ik dit weekend niet beval (zondag ben ik 40w) mag ik maandag al het ziekenhuis bellen voor een afspraak zodat ze het hartje en de placenta kunnen controleren. Heb dan ook kans dat ik meteen moet blijven...
En als ik 10dagen overtijd ben gaat de vk pas strippen.

Hoop maar dat ie dit weekend besluit te komen...

Liefs Nika

Ja, ze voeren niet echt overal hetzelfde beleid he??
Nou heb écht geen zin om nog veel langer te wachten, dus maandag bij vk maar weer 's aangeven dat het nu toch wel erg zwaar wordt!
Dan ben ik ook 11 dgn over tijd en vind ik al lang genoeg!
Maar denk wel dat het handig is om assertief te zijn hoor ladies!!!!!!
Echt opkomen voor jezelf!

Groetjes G.

hoi nika

nou misschien komen we elkaar dan tegen ik moet maandag weer komen dan gaan ze weer kijken of de boel rijp is ,, zo niet zou er iets geplant worden maar idd ze zeggen elke keer wat anders dus ik zie het ook wel,,

ik heb ook heel erge steken onderin schiet af en toe echt in de lucht van de pijn? iemand een idee wat dit is??
verder doe ik het rustig aan gewoon beetje opruimen proberen om wel elke dag even naar buiten te gaan voor de bewegign probleem is wel als ik 5 minutetn heb gefietst dat ik dan wel helemaal   kapot ben voor een uur of 3 hahaha,,

ik ben ook al een dag of 4 kotsmisselijk kan bijna niks eten,, nou ja beter want die kilos zijn niet meer te tellen hahah

meiden kom op we peppen elkaar wel op hoor pf hoor wie het zegt

sil ik dacht van de week dat je was bevallen !! je was er een paar dagen niet dus ik dacht echt yes voor je maar ja je bent dus lekker over tijd nu meid!! ik hoop dat het snel voor je begint!!

veel liefs cora

Hoi Cora,

ja, wie weet komen we elkaar wel tegen, het ziet er namelijk niet naar uit dat mn kleine vandaag nog geboren gaat worden (en ik weet nu hoe je eruit ziet).
Wel jammer dat ons sintemaarten feesje in het flevo nou niet doorgaat: had ik wel zin in...

Tja, als mijn   kleine nog blijft zitten tot vanavond 12uur, dan is het officieel; dan loop ook ik overtijd.... (en ik had  nog zo mn zinnen gezet op 11-11...)

We wachten af,
Liefs Nika

Oja, en die steken; ik heb daar niet echt last van, maar heb wel gelazen dat dat heel normaal is tegen het einde van de zwangerschap...  

Terug
Bovenaan