Vandaag VK: moet nu een groei echo laten maken

Nou, vandaag is het dan zover...
Was zoals gewoonlijk weer vroeg op (zoontje van drie) en om mezelf maar bezig te houden heb ik al een afwas gedaan en een was gedraait...
Nog ff en dan ga ik voor de echo (9.30). Ondanks dat ik mezelf steeds probeer te overtuigen dat het wel goed zit (voel mn beeb immers erg veel) ben ik toch erg zenuwachtig... Gelukkig is mn vriend vandaag vrij dus we gaan lekker samen...
Ach, als alles goed blijkt ben ik alleen maar blij met de extra kans om mn kleintje weer te zien (pret-echo zat er bij ons echt niet in)...
Zo maar eens douchen en dan op naar het ziekenhuis!

Ik houd jullie op de hoogte.
Liefs Nika (30,1w)

Nou alle sress was dus voor niets: alles is gewoon goed!!!
Mijn kindje zit wel iets onder de norm, maar dat is niets om me zorgen over te maken. De gynacologe schatte dat het een kindje van rond de 6 a 7 pond zal worden (vind ik niet zo erg:   de bevalling moet dus een makkie worden in vergelijking met mn zoontje, die was 8pond)
Ik mag wel nog over twee weken komen, gewoon voor de zekerheid.

Het was alleen niet voor het leuke: heb mn kleintje amper gezien en de foto's die ik mee kreeg zijn alleen van doorsnedes; hoofd, buik en lengte been. Dus geen vervanging van een pret echo, maar het belangrijkste is natuurlijk dat mn kleintje ok is!

Dank jullie voor jullie steun en lieve woorden!

Liefs Nika

Hai Nika,

Gelukkig maar dat alles goed is!! Stress om niets gelukkig!!

Liefs
Wilma

hey Nika

wat goedomte horen dat alles goed ismet de kleine.

ik heb vanmorgen om10:15 de echo gehad,mijn vk had dezeafspraak idd ook voor mij gepland, dus dat is wel engwantdat doen zeniet voor niets.

maar het zag er goed uit, was wat aan de kleine kantmaar het lag nog binnen curven weliswaar wat meer onder het gemiddeldemaar nog niet zo dat ik plat moet.
ga het vanaf vandaag dan ook wat rustiger aan doen en iets minder werken.

verder welleuk om die kleine weer ff te zien en te zien dat ie het goed doet.

groetjes Ellen

quote: lalaliefie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 18:50:52'));

hey Nika

wat goedomte horen dat alles goed ismet de kleine.

ik heb vanmorgen om10:15 de echo gehad,mijn vk had dezeafspraak idd ook voor mij gepland, dus dat is wel engwantdat doen zeniet voor niets.

maar het zag er goed uit, was wat aan de kleine kantmaar het lag nog binnen curven weliswaar wat meer onder het gemiddeldemaar nog niet zo dat ik plat moet.
ga het vanaf vandaag dan ook wat rustiger aan doen en iets minder werken.

verder welleuk om die kleine weer ff te zien en te zien dat ie het goed doet.

groetjes Ellen

Hey Ellen,

Allebij goed nieuws dus  Vroeg me al af hoe het bij jou was....
Ga ook proberen het iets rustiger aan te doen, al zal dat best moeilijk worden; begin deze week weer met mn studie....
Ik krijg nog een echo over twee weken; als dan blijkt dat de  kleine niet goed gegroeid is zal ik  toch erover moeten gaan denken om voor dit semester  te stoppen...
Maar dat zien we dan wel, de kleine doet het nu nog goed (en dat laat ie voelen ook)

Liefs Nika

Ik krijg morgen te horen wanneer ik in het ziekenhuis recht kan voor een groei echo mijn kleine meid is ook niet goed gegroeit en mijn baarmoeder de laatste 5weken ook niet .Ze ligt nu ook nog in een stuit dus ben benieuwd hoe het nu verder gaat.

he nika

nou gelukkig was alles goed!!!!!
jammer dat je niet echt heb kunnen genieten van je baby maar ja ze zijn ook wel groot nu om het goed te kunnen zien nu denk ik dan he,, misschien over 2 weken meer geluk!!

voor de andere dames die ook moeten sucses en als ze wel allemaal klein zijn dan maken we een forum voor iniminie baby"s hahaahhaa

veel liefs cora

Terug
Bovenaan