vandaag wat bloed verloren..

Hey Delmira,

Vandaag is toch je NOD. Dan kun je gaan testen. Of wil je het nog afwachten.

Groetjes Marije

vandaag is inderdaad mijn nod, maar omdat ik dacht dat het wel door zou gaan na donderdag en vrijdag, is het niet in me opgekomen om al een test in huis te halen. En om eerlijk te zijn durf ik ook niet zo goed. Nu is er nog een beetje hoop. Vandaag alleen een paar druppen tegen de avond... moest ik best "kracht voor zetten" ook nog. En daarna wat oud bloed. Wel steeds buikpijn. Ik weet niet meer wat ik denken moet. Ik ben zo bang dat ik mezelf "zwanger denk" omdat ik het zo graag wil... het zou weer zo'n teleurstelling zijn...tja... of niet natuurlijk!!!

|Hoi meiden,

inmiddels is het woensdag en afgelopen zaterdag was nod. De twee dagen ervoor erg donker bloed verloren. De dag van nod niks en de dagen erna alleen wat bruin in inlegkruisje... Zucht, zal ik gaan testen|? Of geef ik mezelf valse hoop? Ik ben zo bang voor een enorme teleurstelling. Af en toe een vlaag van misselijkheid, maar verder niks. Ook geen zere borsten ofzo... Dat had ik bij vorige zwangerschap (ging mis na 10 weken) heel erg, maar dat was ook een meerlingzwangerschap. Wat zal ik doen? Wat heb jij gedaan Patricia? Zijn er vrouwen die iets vergelijkbaars hebben gehad? En uiteindelijke ook getest? Wat was de uitslag? Als ik niet meteen reageer, komt dat omdat ik geen beschikking over een computer heb en niet naar een internetcafe kan gaan.

Groetjes,
Delmira

getest... negatief... nu verdrietig en bezorgd... wat doet mijn lijf dan voor rare dingen????

Terug
Bovenaan