Vandaag weer even een ontzettende dip!

A

Anoniem

Guest
Hallo meisjes!

Het ging allemaal zo goed met me. Ik voelde me een stuk beter nadat ik ongesteld was geworden na het weghalen van prul omdat er geen hartactie was bij 8 weken...

Nu de 4e dag van mijn 2e menstruatie voel ik mee heel erg rot en voel ik weer de leegte van toen...

Ik wou dit niet! Ik zou pas weer ongesteld worden als ik moeder was. Ik was er zo gelukkig mee en heb enorm genoten van het zwanger zijn. Ik mis het zó, die gezelligheid en dat leuke fijne vooruitzicht...tranen rollen over mijn wangen.

Dit gedicht komt nu in me op:

Lieve prul,

Zo heeft mama genoten van het zwanger zijn,
Mijn bewustzijn van jou voelde zo fijn,

Je sokjes hangen nog aan de schouw,
Ik kan ze niet weghalen want ze waren voor jou,

Het is niet eerlijk dat jij van mij bent afgenomen,
Ik fantaseer vaak over de liefde die we zouden delen als je wel in juli was gekomen,

Als je maar weet dat mama nooit vergeet,
Wat jij met me doet en toen deed!

Dag liefje.......

mama

Ik heb ongeveer hetzelfde deze maand meegemaakt... zit nu op dag 3 van de ongi pff het is oneerlijk he... ik was nog niet zo ver als 8 weken maar ik herken je gevoel heel erg.. dit is men 2e mk ... in de 1e ronde en nu de 7e ronde...:(

heel mooi geschreven meid!

De tranen springen in mijn ogen.
Wat was jullie "prul" gewenst zeg. Het is oneerlijk hoe het gelopen is.
Heel veel sterkte.
Hopelijk ben je binnenkort weer zwanger en kun je weer net zo gaan genieten.

Meis toch, even een flinke k*t dag zachtjes gezegd!! Laat die tranen maar komen meid, het verdriet word er niet minder van, maar het kan wel opluchten. Weet dat ik aan je denk!!

Dikke knuffel ciomama

Word heel verdrietig als ik je berichtje lees. Ik gun het je zo... Ik hoop dat met de lente de echte lente voor je komt.

xxx
Melian

Lieve Jessica, wat hebben wij veel met elkaar gemeen. Ik zit op dag 3 van mijn menstruatie na mijn miskraam en voel me echt shit!! Ben gister weer voor het eerst gaan werken na alles en hoewel ik er zin in had viel het ontzettend tegen. Ik liep daar echt met mijn ziel onder mijn arm, moest ook erg huilen toen ik thuis kwam. Bah! En dan zie ik die tampons in de badkamer staan, nooit gedacht dat ik die weer zo snel nodig zou hebben. Wat valt het tegen he? Ik had ook zo graag nog zwanger geweest en dan hadden we nu al een mooi buikje en een zonnige zomer tegemoet. Ik moet zeggen, het valt allemaal vies tegen! Ik ben blij dat we ons verdriet hier kwijt kunnen en gelukkig niet de enige zijn. Veel liefs van mijXXXXXX

Meid,

Wat herkenbaar zijn je gevoelens. Ik heb ze ook gehad na mijn miskraam. Het is niet makkelijk als je dan weer ongesteld wordt. Het voelt allemaal zo oneerlijk! Laat het maar komen en stop het niet weg. Het is beter voor je verwerking als je het er gewoon uithuilt. En trek je niks aan van alle goedbedoelde adviezen! Mensen weten soms niet wat ze zeggen!

Liefs

Heel veel sterkte tijdens deze dagen lieve schat!
Het zal behoorlijk zwaar zijn als je, tegen alle verwachtingen in, al zo snel weer ongi wordt. Natuurlijk wilde je dat nog niet!

Blijf je hart luchten!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan