Vandaag weer even een ontzettende dip!

Veel sterkte lieve Jess!!!
weet niet zo goed wat te zeggen maar leef met je mee!!!
dikke knuffel van mij!!

Was er al een beetje bang voor dat het zou komen,meid. Zo gaat het prima met je en dan vliegt het je ineens aan. Het zal nog wel wat vaker gebeuren maar het wordt wel minder hoor! Neem gewoon de tijd om je gevoel te verwerken en huil als het nodig is.

Even nog een complimentje voor je mooie gedichtje. Iedereen die een miskraam heeft gehad zal het zeker herkennen.

Heel veel sterkte.

Liefs Supertje

Ik wens je veel sterkte!
En je gedichtje is ook prachtig geschreven!

Veel Liefs

Heel veel dikke knuffels... word er echt stil van...

Ook zoo mooi hoe we allen met elkaar mee leven.. ondanks dat we elkaar nauwelijks kennen hebben we een band!

Ik hoop dat je je stukje voor stukje beter zal gaan voelen..ondanks dat dit nu bij je hoort en je dit nooit meer zult vergeten, hoop ik dat je snel je geluk mag vinden, en dit een mooi plekje kunt geven....

Liefs!

Hoi,

Toen ik net je berichtje las en het gedichtje voor 'prul' kreeg ik er kippenvel van. Misschien kun je het gedicht mooi uitwerken op papier en inlijsten samen met de sokjes en ergens ophangen of neerzetten. Het zal je misschien steun geven in moeilijke tijd zoals nu...

Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag worden;)

Liefs,
Krissy

prachtig gedichtje
goed dat je daar je gevoelens in kan verwerken
ik zit nu op dag 1 van mijn ongi na de mk van vorige maand en snap wel een beetje hoe je je voelt. aan de ene kant had ik het heel eng gevonden om ze snel alweer zwanger te zijn na de mk, maar aan de andere kant is het ook wel weer een teleurstelling als je die rode druppels ziet. (en die verdomde buikpijn die er bij hoort pff grrr)
veel sterkte en laat je tranen maar gewoon gaan die horen er helaas ook bij
en hier kan je altijd even uit huilen als je wil

Wat een prachtig gedichtje! Ik huil met je mee, echt heel mooi verwoord. Wat een tegenstrijdige gevoelens he?
Ik herken het ook, op het ene moment kan ik mijn schouders er onder gooien en met "goede" moed vooruit kijken en het andere moment jank ik als ik de nummers van Marco Borsato ga luisteren (vlinder en geef het een beetje tijd) of in de logeerkamer loop waar ik nu eigenlijk mooie plannen voor wilde maken, etc etc

pff veel sterkte meid. Woorden schieten te kort..
Dikke knuffel Lisette

Terug
Bovenaan