Vandaag weer naar het WKZ!!!!!!!!!

Nou vandaag is het dan zover voor de tweede keer een bezoek aan het WKZ. Daphne krijgt eerst weer een test en daarna krijgen we te horen wat ze gaan doen en wanneer ik ben echt benieuwd. Als het goed is krijgt ze een gehoorapparaatje ben benieuwd hoe zoiets voor kleine baby's eruit ziet. Nou ik zal het jullie vanmiddag wel vertellen hoe het was.

Groetjes Margot mv Daphne 10-02-2009

succes meid!
kan het gehoor nu ook beter zijn dan de vorige keer? of is dat niet mogelijk?

ik kom straks nog even kijken naar je berichtje...
Swen en ik denken aan jullie!

Hoi Carina,

Nou dat was me wat vandaag. Daphne vertikte het om te slapen zelfs na de fles te hebben gegeven. De audioloog wil echt een tweede uitslag hebben dus moeten we weer terug komen, maar helaas kan dat pas over 6 weken weer is druk op die afdeling dus weer afwachten. Het gehoor kan niet beter worden, maar ze willen het linkeroortje nog een keer testen, omdat die op het randje zit dus helaas.

Jammer zeg dat je moet stoppen met bv geven zeker als Swen het er zo goed op doet. Borstvoeding neemt wel snel af dat merkte ik wel moet ik zeggen binnen een week kwam er niks meer uit laat ik maar zeggen.

Nou spreek je snel weer ga even mijn dochter troosten die heeft het niet meer zo naar haar zin in de box.

Groejes Margot en een knuffel van Daphne

jeetje Margot, weer 6 weken wachten!!
Duurt ook altijd zo lang voordat je een afspraak kunt maken, maargoed het moet wel gebeuren natuurlijk.

Moet Daphne in slaap zijn dan als ze die test doen? Kan me voorstellen dat het wel makkelijker is, maar ik wist niet dat het moest.

Hopenlijk dat het over 6 weken wel lukt!!

Groetjes Elise.

Hoi Margot,

Goh wat balen zeg dat je nu zolang moet wachten voor de volgende afspraak. Ik snap niet dat dat niet eerder kan, vooral bij zo'n klein ukkie. Duurt zo'n onderzoek lang dan? Nou ik wens je veel succes over 6 weken en hoop dat 't dan goed gaat. Gaat verder alles goed met Daphne? Milan reageerde een paar weken terug ook erg slecht op geluiden. De huisarts vertelde me dat ie ingetrokken trommelvliezen had. En vorige  week op het buro verwezen ze me terug naar de h.a. omdat er erg veel oorsmeer in z'n oortjes zat. Nu moeten we dus 2x pd een druppeltje slaolie in z'n oortjes doen om dit op te lossen, maar das me daar een gedoe. Nou ja als op die manier de oorsmeer weggaat dan toch maar ff volhouden.

Succes verder en alvast een fijn weekend!

Hoi Margot,

Balen zeg; je moest al lo lang wachten en nu moet je weer 6 weken in onzekerheid zitten. Waar woon je ergens aangezien je naar het WKZ gaat? Vroeger moest ik zelf regelmatig naar het WKZ (oude gebouw).

Heel veel sterkte de komende weken...

Groetjes, Sheila.

Dank juliie wel voor de reactie's.

Het is inderdaad balen dat het nu weer 6 weken duurt, maar ja het is weer niet anders ben benieuwd of ze dan wel wil slapen heb er een hard hoofd in. Om even antwoorden op jullie vragen te geven. Zo'n test duurt 45 minuten dus zolang moet ze zeker slapen ze kijken dan hoe de hersenen reageren in rust op de geluiden die in haar oortje worden gegeven. Ze zijn er al wel uit dat ze de hogen tonen niet tot nauwelijks hoort.

Hier een voorbeeld:

Als je deze zin hebt. Hallo hoe gaat het ermee?

Als je lagen tonen hoort hoor je: Hll h gt ht rm?
Als je hogen tonen hoort hoor je: ao oe e eee?

Dus je kan beter lagen tonen niet horen kan je nog iets van de zin maken.

Shiella ik woon in Boskoop dat ligt tussen Gouda en Alphen a/d Rijn. Waar woon jij dan?

Nog een fijne dag vandaag met dit mooie weer.

Liefs Margot en Daphne

He margot

Ik woonde destijds in Houten, nu in Amersfoort. Dus dicht bij Utrecht. Dat jij dan helemaal naar Utrecht moet... Is het Sophia kinderziekenhuis niet dichterbij (Rotterdam?).

Tot hoors, Sheila.

Terug
Bovenaan