Vandaag weer naar het WKZ!!!!!!!!!

Hoi Margot,

Mag ik vragen hoe jij er achter bent gekomen dat je dochter slecht hoort.
We zijn bang dat onze zoon ook niet goed hoort, alhoewel de gehoortest positief was.
Hij reageert namelijk helemaal niet op geluid.
zelfs niet op pannedeksel die tegen elkaar aanslaan of blaffende honden naast hem.
Ben nu doorverwezen naar audiologisch centrum in Leeuwarden. Moet nog afspraak gemaakt worden door hun. ze hebben het helaas erg druk.

groetjes,
bezorgde mama

Hoi Gerel,

Wij zijn erachter gekomen door de gehoortesten bij het cb. Daarna is er iemand thuis geweest voor een speciale test en daar kwam ook uit dat het gehoor slecht was.

Nou succes en laat je het horen als je meer weet? Wij moeten nu 29 mei weer en dan horen we ook hoe en wat ze krijgt zowiezo een gehoorapparaatje.

Ik hoor het wel,

Groetjes Margot

p.s. maak je niet te druk, want ze kunnen tegenwoordig zoveel en het klinkt hard, maar liever doof dan blind.

hoi margot,

Gaan morgen met de kleine man naar de kno arts.
de vervangende huisarts heeft ons vorige keer gelijk verwezen naar audiologisch centrum
ben van de week nog even bij eigen huisarts geweest en die vind dat gelijk wel een stap te ver. eerst maar eens kijken of de kno arts iets kan vinden.
ben daar wel blij mee. aangezien de wachtlijst voor audiologisch centrum nog 8 weken is. Blijven wel op de lijst staan anders moeten we weer van voren af aan beginnen.
ben benieuwd.
heb jij nog iets nieuws gehoord?

groetjes,
Gerelda

Hoi Geralda,

Dus jij loopt ook bij de KNO is dat ook vanwegen de uitslag van de gehoortest? Wij moeten volgende week vrijdag weer naar het WKZ ( audiologie ) voor de 3de keer. Op 2 juni krijgen we de uitslag van die test en horen we ook wanneer Daphne een gehoorapparaatje krijgt ben dus erg benieuwd. Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Margot

Terug
Bovenaan