vandaag zit ik op dag 33 en nog geen rode duivels........

Van de ene kant denk ik JA vlgs mij ben ik zwanger, maar ja mn lichaam kan me natuurlijk ook voor de gek houden...
Heeft ie wel ns vaker gedaan...
Thnx voor je berichtje!

x mamaloe

Hoi Mamaloe,  

Jeetje spannend allemaal. Ook ik wil je heel veel succes wensen. Ik moet nog een paar daagjes wachten. Mijn NOD is zondag pas. Ik heb gevoelige borsten en mijn smaak is wat veranderd. Maar ik weet dat je lichaam je zo goed voor de gek kan houden. We horen het morgen wel.

Liefs Mamma van Quinten en Colin

O sorry, ik zie dat je vanmiddag al mag bellen voor de uitslag!

Hoi mamaloe,

Ik heb ook vrijdag getest, op dag 29 van mijn cyclus. ook negatief. maar goed ik ben wel eens ongeduldig. ik heb vanaf woensdag al ongi gevoel ( wij zijn ruim anderhalf jaar bezig) Ik ben het ook nog steeds niet, ik word ook gek van die onzekerheid. en ik durf ook niet zo goed te testen. heb ik vanmorgen bedacht dat ik een test ga halen, staat er een buurmeisje achter de kassa die de hele week stage loopt!! pff

Maar heb jij niet nog een test gedaan 1 dezer dagen??   ik duim voor ons allebei!!!

Groetjes Tamara

Hoi Tamara,

Spannend allemaal he?
Ik had geen test meer liggen en heb vrijdag dus negatief getest.
Maar goed dat de winkels gisteren en vanmorgen dicht waren en dat ik vanmiddag de deur niet uit kan hihi. Anders had ik er vast zelf alwel weer 1 gekocht.
Had bij mijn 2 kids beide keren een super onduidelijke test terwijl ik toch hartstikke zwanger bleek te zijn.
Vandaar dat ik nu ff bloed geprikt heb.

En nu...maar verder met wachten hihi.

x mamaloe

Heb je de test ook gekocht dan Tamara?
Of had je zoiets van andere winkel dan maar hihi.
(zou ik me zeer goed kunnen voorstellen)

x mamaloe

Hoi,

Nee ik heb nog geen test gekocht, wij wonen in een dorp en daar is maar 1 drogist, er is wel een supermarkt, maar daar zijn dan wel heel veel bekenden.

Ik heb zelf ook 2 kinderen, wij willen dus ook graag een 3e. voor mijn man zal het dan de eerste zijn. mijn eerst man is verongelukt 2 week voor de bevalling van de 2e.
3 jaar geleden ben ik zwanger geweest van een kindje van ons samen, maar dat ging niet goed. toen hebben we even een pauze   gehad, omdat alles toch wel heel snel na elkaar was. nu dus vanaf feb. 2005 weer een wens. alle onderzoeken gehad, maar alles was goed. dus ik weet ook wel hoe het is om zwanger te zijn, maar goed, ook wil ons lichaam ons wel eens voor de gek houden.

heel veel sucses!! laat het snel weten als je het weet!??

Liefs Tamara

Terug
Bovenaan