vandaag zo genoten van...

A

Anoniem

Guest
Uiteraard hebben we allemaal wel eens dipjes met onze kleintjes, maar elke dag doen ze ook iets liefs/leuks/knaps/nieuws. Hier ruimte om elke dag op te schrijven waar je het meest van hebt genoten bij je kleintje

- ik heb vandaag zo genoten van Marissa toen we uit eten gingen met vrienden en ze 1.5 uur heel lief in de kinderstoel heeft gezeten. Ze heeft lekker zitten spelen en ook goed gegeten. We waren echt supertrots op haar.

vandaag heb ik genoten van mijn kindjes!!
Ze zijn ontzettend vrolijk wakker geworden en zitten nu heerlijk naast mekaar BUMBA te kijken!!
Kyano houd zijn zusje goed in de gaten....
Heerlijk zo'n mannetje.. Caitlin hooeft maar een kik te geven of hij zoekt haar speen en tutteldoekje!!

Dikke kus
Jolanda

Feline was net heel knuffelig en ze was ook onwijs leuk met papa aan het spelen!

groetjes Maris

We hebben vandaag een helemaal niks doen dag!
Nou ja manlief heeft de ramen buiten gelapt.

Dus we hebben net heerlijk zitten spelen met Mick,verven.
Nu zijn de mannen samen op de bank ik slaap gevallen...

Ik heb genoten van;
Lieve die een liedje zingt!
Ze zingt heel duidelijk...

Poesje mauw, hondje waf....

Dat is een liedje van het kdv voor als we van tafel gaan..Gelukkig ken ik het lied, ik werk er zelf nl ook he..
Als ik de tekst door zing, kan ze me steeds aan vullen..zooooo Lief!

En ik ben vanmorgen met alleen onze oudste samen de stad ingeweest..ze was toe aan even aandacht voor haar alleen..Fijn hoor!
Gr Rina

Hihi, ik zit nu te genieten van onze kids. Onze huiskamer ziet eruit alsof er een orkaan gewoed heeft en midden in de puinzooi zitten ze naast elkaar naar een filmpje van Barbapapa te kijken!
Ze zijn vanmiddag ook even samen met hun papa naar de speeltuin gelopen. Toen ze terug kwamen hadden ze van die lekkere rode neuzen en wangen en roken ze zo heerlijk naar 'buiten'.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan