vandaag zo genoten van...

Gister had het gesneeuwd bij ons en ik ben met Jesse lekker naar buiten geweest, Jesse vond het super, er scheen een zonnetje en de lucht was prachtig blauw, Jesse speelde met andere kindjes van het huizenblok, later zat hij op de slee en keek mij stralend aan, dat was echt mijn geniet moment.

Groetjes Linda

Ik lag ziek te zijn op de bank en Marissa kwam haar handje tegen mijn wang leggen. Een heerlijk koud handje. Ze keek me ook zo lief aan alsof ze wist dat ik me niet goed voelde.

het zijn de kleine dingen die het doen...
een lekkere knuffel als ik haar uit bed haal, lekker spelen met papa voor hij naar zijn werk gaat, in de auto op weg naar het KDV lekker kletsen en zingen, ondeugend weglopen als ik haar weer kom ophalen, heerlijk zichzelf zijn en rondsjouwen thuis, naar me toe komen en zeggen "mama, neus Sarah verkouden", haar heerlijke lijfje met ons samen in bad, de laatste kus en knuffel voor het slapen gaan en het geklets in bed voor ze in slaap valt: "Sarah schoenen..oma zien...Lucas hoera"

Het is eigenlijk elke dag feest
groetjes Tamar

Gisteren was ik zoooooo moe!!! Dat ik op de bank ging liggen terwijl Jennifer lekker aan het spelen was. Uiteraard luisterde ik goed naar de geluidjes want mijn ogen waren ff gesloten.
En opeens schrok ik wakker van een heel lief handje op mijn hoofd en door de lieve zachte woordjes mama? Kreeg ik een aai over mijn bol en ging ze weer verder spelen..hihi was ik toch ff 5 minuutjes in slaap gevallen!!!!

gr. Ilone

Toen ik Bas net naar bed bracht, gaf hij me ineens een knuffel (hij stond voor me op de commode), begon hij door mijn haren te wrijven en hij zei: 'aai, aai...'
Vervolgens kreeg ik ook nog zo'n lekker natte open mond kus! Wat kun je je als ouder nu nog meer wensen?!?!

Groetjes, Karin

Vandaag zo genoten dat Marissa vannacht zo goed heeft geslapen. Wel nog een gedeelte bij ons in bed, maar verder goed geslapen. Ze was om 12.10 wakker en ging om 23.00 uur naar bed

Terug
Bovenaan