vanilleyoghurt en gewone melk

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb 2 vraagjes.Mijn dochter is nu ruim 10 maanden en kreeg als toetje altijd danoontje aangzien ze yoghurt uitspuugde(kon ze niet verdragen). Zal ik haar nu al vailleyoghurt mogen geven of kunnen haar darmen dat nog niet verdragen?
En vanaf waneer kun je overgaan op gewone melk?Zelf dacht ik vanaf 12 maanden.

groetjes lente

Gewone melk is idd 12 maanden, of ze vanillevla aankan weet ik niet. Ben bang dat dat gewoon uitproberen wordt...

Groetjes, Marisa

Ik geef Jennifer volle Yoghurt met een beetje diksap erdoor heen.. Vind ze heerlijk. Ik ken de vanille-yoghurt niet....

gr. Ilone

Bedankt voor jullie reactie.
In het begin gaf ik ook volle yoghurt met diksap maar dat kwam er allemaal weer uit.
Ik ga vanavond denk ik maar gewoon proberen of vanilleyoghurt goed gaat.

groetjes

Hoi,

Bij Bas kwam de yoghurt er ook altijd weer uit. Op aanraden van het CB zijn we toen Biogarde gaan geven. Dit blijft er wel in. Ook kwark kan hij eten.
In het begin kwamen danoontjes er altijd weer uit. Vorige week heeft hij er weer een keer één gehad en die bleef wel binnen. Misschien zou je gewone yoghurt ook weer een keer kunnen proberen. Hun darmen veranderen zoveel in een paar maanden. Ze kunnen steeds meer aan.

Groetjes, Karin

Hallo,

Dylano krijg bij opa en oma ook altijd Danoontjes of vanille yoghurt. Eigenlijk al vanaf 9mnd denk ik.
Hij heeft er niet raar op gereageerd ofzo, maar het zal uitproberen worden.
Hier thuis krijgt hij trouwens magere yoghurt met Roosvicee erdoorheen.
Hij krijgt ook magere melk, hier doe ik wel Vitamine A en D  bij.

Groetjes Debby.

Mijn zoontje is nu 11 mnd en een week en op het cb van de week zeiden ze dat ik al over mocht op gewone melk..Alleen is het volgens mij beter om halfvolle producten te gebruiken ipv magere producten. Kindjes van deze leeftijd hebben voedingsstoffen nodig en die zitten meer in de halfvolle producten. Van de yoghurt trouwens zelfs de volle variant is mij verteld, in ieder geval toen ik ermee begon was het beter om volle yoghurt te gebruiken.

Groetjes Inge

Hoi,

vanilleyoghurt zou ik nog niet doen hoor. Daar is van alles aan toegevoegd en dat zou ik mijn kleintje nog niet willen geven. Het is hartstikke zoet en dat heeft een kleintje helemaal nog niet nodig. Hier krijgt Stijn eigenlijk helemaal nog geen toetje en hij vraagt er ook niet naar.

Groetjes vna Marloes

Terug
Bovenaan