Vanishing twin 6wkn, missed abortion met 8wkn, wanneer verder?

<p>Hi,</p><p>met 6 weken zwangerschap verloor ik ineens helder rood bloed, dus ik in paniek. Ik moest wachten en kreeg een week later een echo, waarop een leeg vruchtzakje was, maar ook nog een vruchtzakje met een embryo van 4 millimeter. Dus op een of andere manier toch wel gerust gesteld.</p><p>Nu deze week zou de 8 weken echo zijn. en daarop was het vruchtje inmiddels 5.5millimeter, maar geen hartje. </p><p>Opties zijn dan afwachten, pillen om de miskraam op te wekken of curretage. Ik heb gekozen voor de pillen, en die zal ik morgen vanuit het ziekenhuis gaan krijgen. </p><p>Ik ben benieuwd wat jullie ervaring is met die pillen, hoelang houdt het bloeden dan aan en hoelang duurde het voordat je weer vruchtbaar/zwanger was daarna?</p>

<p>Hi, k kan je helaas niks vertellen over pillen, heb zelf een curretage gehad augustus 2016. Tot de dag van vandaag nog steeds niet zwanger met mijn huidige vriend, misschien omdat ik er zoveel mee bezig was laatste maanden, maar nu valt dat reuze mee.</p><p>Goodluck tomorrow x</p>

<p>Ik heb 24 mei de pillen genomen werkte erg snel bij mij, beetje te... Aardig wat krampen maar bloedverlies vond ik te doen, net als een flinke menustruatie wel met stolsels en uiteindelijk t vruchtzakje ik was om 6 uur ochtdnd begonnen en 11 was ik naar t ziekenhuis ivm te erge krampen toen bleek alles al weg! En hoefde ook niet meer pillen te nemen.</p><p>Het is mij al met al best meegevallen! Zag er enorm tegen aan en bij twijvel gewoon je gyn. Bellen dat vond ik zeer prettig dat ik toen langs mocht komen</p><p>Sterkte meid! Ook de komende periode , ik wacht nog op menustruatie...</p><p> </p><p> </p><p> </p>

<p>De pillen hebben bij mij helemaal niks gedaan. Een week later gecurreteerd en dat is mij toen zo meegevallen. Hopelijk werken ze bij jou wel goed en valt het mee. Ieder lichaam reageert er weer anders op.</p><p>Met een maand had ik weer een goede cyclus en binnen 3 1/2 maand was is weer zwanger (inmiddels 37 weken).</p><p>Heel veel sterkte! </p>

<p>Heb vanmorgen de echo gehad en Cytotec meegekregen. Ik ga ze vanmiddag inbrengen en zien wat er gebeurt. </p><p> </p><p>Heb inderdaad goede info gekregen van het ziekenhuis en ik kan ze bellen als ik vragen heb of me zorgen maak. </p>

<p>eve, heb je geen tijd meegekregen wanneer je ze moet inbrengen? ik moest de avond ervoor om 8 uur iets nemen (inslikken) en sochtends om 6 uur de cyotec inbrengen</p>

<p>Ze zeiden dat ik ze liever in de ochtend of begin van de middag moest inbrengen. Omdat je dan niet snachts met de ergste krampen zit. (dus savonds sowieso niet) </p><p>Ik moet ze alleen inbrengen, niet inslikken. </p>

Terug
Bovenaan