Vanishing twin 6wkn, missed abortion met 8wkn, wanneer verder?

<p>Cytotec heb ik echt heftige ervaring mee.</p><p>ik wil je net nu niet bang maken maar toen ik de pillen had ingebracht na 2 uur echt mega krampen (weeën). uiteindelijk midden in de nacht in slaap gevallen en om half 6 werd ik wakker met ontzettend veel bloedverlies.</p><p>zo heftig dat geen kraammaandverband het tegen hield. ziekenhuis gebeld moest direct komen.</p><p>Wat bleek,het vruchtzakje zat er nog dus klaar was ik nog lang niet. Uiteindelijk nam de bloeding af en ben ik smiddags na huis gegaan met het verzoek om om 20.00 uur weer te melden bij het ziekenhuis om nieuwe tabletten in te brengen. Die tabletten deden niks meer, maar weeen stopte helaas ook niet.</p><p>De dag erna toch een curretage ondergaan en nog 1,5 week elke dag moeten terug  gaan naar de spoedeisende wegens veel bloed verlies. al bij al een ervaring die ik nooit meer zal vergeten en ook echt een vreselijke horror ervaring.</p><p>Na 4 maanden weer opnieuw zwanger nu 14+4</p><p>heel veel sterkte</p>

<p>Misschien toch handig voor anderen hierbij mijn ervaring tot nu toe.</p><p>ik heb om 11:45 4 pillen cytotec ingebracht. (toen zat ik nog op mijn werk). om 1 uur begonnen de eerste krampen en om half 3 dacht ik dat het tijd was om naar huis te gaan. En dat was ook een wijs besluit. Om 3 uur thuis aangekomen werden de krampen erger en wist ik steeds niet wat ik wilde. Op de wc zitten, liggen, zitten, lopen. Om half 4 kwam het eerste bloed en om 4 uur/half 5 kwam er echt iets groters uit. De erge krampen waren na de eerste plop gelijk weg. Maar het rare is dat ik dus 4x een soort plop had met iets groters. de laatste twee heb ik op kunnen vangen en bekeken en voelde stevig aan. (kon het niet echt uit elkaar trekken)</p><p>Om half 7 kwam er een vriendin eten en voelde ik me echt helemaal prima. ik verloor alleen heel veel bloed, dus er moest wel een dikke, extra lange kotex nacht unit in. maar dit deed dus geen pijn meer. </p><p>nu de volgende ochtend heb ik nog niet veel bloed verloren en doe ik het met een normaal maandverband. heb geen krampen nu en voel me prima. </p><p>Ik heb nog een setje van 4 pillen en het ziekenhuis raade me aan dit na 24 uur weer in te brengen. Dus vanmiddag waarschijnlijk even dezelfde krampen, maar ik vraag me af hoeveel er dan nog uit komt.</p><p>Tot nu toe is het me dus meegevallen!</p>

<p>eve! ik zou even je gyn bellen om te vertellen hoe het tot nu toe is verlopen wie weet is alles al weg en hoef je geen pillen meer net als ik! klinkt heel erg hoe het toen bij mij was verlopen</p>

<p>Thanks voor de tip Iris! Ik ga vanmiddag inderdaad eerst even voor een echo langs en dan hoor ik of ik die tweede ronde nog moet nemen.</p>

<p>De gyn zei dat ze idd geen vruchtzak meer zag, maar dat het nog wel rommelig was. Dus heb toch de tweede ronde nog genomen. Er kwam niet beel meer uit. Ben inmiddels op vakantie en kan gewoon in mijn lichte bikini buiten liggen zonder lekken oid. Volgende week controle of het echt leeg/schoon is. </p>

Terug
Bovenaan