Vanmiddag HA

hey meid, hoe is het gegaan bij de ha??? goed nieuws??
xxx

... ook ik ben benieuwd hoe het gegaan is. Hoe gaat het met je?

Liefs,
Melian

Wat een lieve berichtjes allemaal.. maar helaas... ik ben er niet wijzer van geworden.
De HA heeft een urinetest gedaan en die was negatief (mijn urine was zo licht als water maar volgens de assistente maakte dat niks uit) en hij gaf aan dat ik dan geen bloedtest hoef. Ook zijn volgens hem mijn hormonen waarschijnlijk wel goed. Als ik volgende maand weer niet ongesteld ben dan moet ik wel terug komen want dan wil hij een echo laten maken om te kijken of ik geen cyste heb. Dus ik ben niks wijzer en ga gewoon wachten tot mijn volgende menstruatie.. ik hoop dus rond 16 maart ongesteld te worden... maar we wachten maar weer af... Ik hoop dat jullie allemaal beter nieuws hebben en ga er (stiekum) toch nog een beetje van balen...
Liefs

Wat vervelend zeg! Dit is nou niet het antwoord waar je op zit te wachten. Probeer alle moed weer bij elkaar te rapen en volgende ronde kan het zomaar jouw moment zijn!

tjee als ik het goed begrijp zitten wij in het zelfde schuitje. ben 3 weken overtijd test negatief en geen menstruatie te bekennen. kunnen we gezellig samen wachten.

sterkte hilda

Terug
Bovenaan