Vanmiddag naar de osteopaat

Pfff,.. Wat zullen die nachten jou/jullie en je meisje opbreken zeg!!
Die periode ken ik ook nog wel van Kay,.. Hij was er ook niet zo'n held in, maar nu slaapt hij al heel wat maandjes door. Liep toen ook zwaar op mijn tandvlees..

Ik hoop dat ze vinden wat de oorzaak is van het niet doorslapen..
Als ze nu Geer en Goor in het echt had gezien dan had ik het begrepen

Succes en we lezen het wel!

Esmé mv Kay

Hmz,.. Weer niet goed gelezen,..!!
Haar nekspiertjes vast?.. Ahhh,.. arm meiske!

Succes met doorslapen vanacht!!

Hoi,
Ik hoop ook voor je dat ze vannacht door zal slapen, dan weet je tenminste ook wat de oorzaak was.   Mark is 9 mnd en is  vorige week voor het eerst door gaan slapen, maar soms heb ik ook weer een nacht dat hij weer wakker wordt.   En ik weet ook nooit waar het nou door komt.   Ik laat hem meestal eerst wat huilen, en op een gegeven moment ga ik er maar heen, en meestal voedt ik hem dan maar (bv) en dan gaat hij gelijk weer slapen.   Ik denk dan toch dat hij wakker wordt van de honger, al heeft hij het echt niet meer nodig die nachtvoeding.   Maar ik kan je goed begrijpen dat het toch wel eens lekker zou zijn om een nacht door te slapen!!! succes ermee.
Groetjes Liesbeth.

Hoi Ilse,

Ik hoop voor jou dat je een heerlijke onverstoorde nacht hebt, en natuurlijk voor je kleine ook want dat betekend geen pijn.......

Weltrusten voor straks.

Nou jullie geloven het niet.

Ze heeft heel de nacht gehuild!!!!!!!!!!!

Maar dat kwam gelukkig niet door de osteopaat, maar mijn meissie is ziek.......

Weet ik nog niet of het geholpen heeft.

Liefs Ilse mv Danique

Ach arme Ilse en arme Danique, ik had zo gehoopt dat je lekker kon slapen...
Maar de kleine meid doet het niet om je te pesten..... hoop dat ze snel weer beter is...
Wat heeft ze?

Terug
Bovenaan