vanmiddag om 12.45 een pretecho...

Heb net een pretecho geregeld. Ik mag van de verloskundige natuurlijk niet naar ziekenhuis voor de echo. En aangezien ik hier helemaal gek wordt van de spanning.. ben ik opzoek gegaan naar een buro waar ik vandaag nog terecht kon. Moet er wel ff voor rijden maar ik ben ontzettend blij dat ik over een paar uur weer weet waar ik aan toe ben.

tis wel errug spannend.....dat wel....

groetjes..

Hey Molly,

Nou gelukkig maar! Vreemd dat je geen echo mag trouwens, maar goed dat je het heft in eigen handen hebt genomen!
Ik hoop dat alles in orde is en dat je pret beleeft aan de echo!
Sterkte en we horen het wel.

groetjes Jannie

ja ik hoop iig geval dat het prettig is , en geen slecht nieuws.
Maar het is geen volledige pretecho hoor.
had gevraagt of ze 2 tellen wilde kijken of ons kindje nog leeft...Dus  de  echo zal niet  lang duren. Maar dat maakt niet uit.  

We gaan voor het goede nieuws....  

ohja..ik mag geen echo omdat de vk denkt dat alles nog goed zit..En dat ik gewoon moet afwachten tot de echo van volgende week.
Ik vind het alleen veel te lang duren...
Heb nu ook weer bloedverlies..(lijkt oud..) ..en weer pijn in de buik..

Ben ook blij hoor dat ik heft in eigen handen heb genomen..
soms moet je ook gewoon he?..

heey meis

succes! en idd heel erg goed dat je het zelf heb geregeld zo wand dan weet je teminste waar je aan toe bent!! super!!
laat je het weten??

veel liefs sam

Hé wijffie ik lees het nu net, en het is inmiddels ook 12:45uur.
ik ga voor je duimen.
En goed van je dat je zelf iets hebt ondernomen. Soms denk je wel is dat ze het geestelijke helemaal niet belangrijk vinden, als je hoort hoe  ze met sommige dingen omgaan.

x Pamma

Je hebt groot gelijk dat je dit zelf hebt geregeld. Ik vind het echt belachelijk dat je van de vk niet gewoon een echo kunt krijgen. Nou ik hoop dat je een super echo hebt en dat je dan lekker verder kunt gaan genieten.

Liefs Linda,

Oh wat fijn voor je dat je vandaag al terecht kon.
Begrijp echt niet waar jouw vk mee bezig is, al die zorgen die je nu aan je hoofd
hebt kunnen toch ook niet goed zijn voor je kleintje.

Goed gedaan meid, je bent voor je zelf opgekomen en nu hopelijk goed nieuws.
Ik duim voor je!!

Liefs, Petra (10w3d)

Terug
Bovenaan