vanmiddag om 12.45 een pretecho...

.......TRANEN VAN GELUK!!!!!!!

MOET NOG STEEDS HUILEN, MAAR WE HEBBEN ECHT GOED NIEUWS!..ONS KINDJE ZWOM NOG LEKKER IN HET ROND..EN ER WAS NIKS GEKS TE ZIEN VERDER..
BEN ZO BLIJ DAT IK DIT GEDAAN HEB!!

HEB OOK EEN PRACHTIGE FOTO..MAAR HET LUKT NOG FF NIET OM HEM HIEROP TE KRIJGEN...

Helemaal te gek.
Wat zul jij opgelucht zijn meid.
En nu verder gaan met genieten he!!

Wat zul je blij zijn dat je deze beslissing hebt genomen, en volgende week kun je weer lekker van je kleintje genieten. Je hebt het dubbel en dwars verdiend meid.
Je zal maar mee maken wat jij nu in twee weken hebt meegemaakt.
Super veel geluk en hopelijk een hele fijne verdere zwangerschap.

Liefs, Petra (met ook een beetje tranen in de ogen)

Van harte wijffie!!!!!! Ohhh wat zal JIJ blij zijn! :-D
Geniet van dit mooie nieuws, erg fijn voor jullie!
Ok, de vk mag dan best denken dat het goed zit maar t gaat ook om jouw zorgen, toch?! Ach, het zit goed en das het belangrijkste!

groetjes Jannie

ja we zijn ook echt ontzettend blij...Om eerlijk te zeggen loop ik nog steeds met biggelende tranen.....snif....
soort ontading denk ik?? hihi....

Ben zooo blij dat ik deze stap gedaan heb..
was een korte echo...dus hoefde gelukkig niet het volle pond te betalen..(maar 30 euro) Maaar al had ik 300 moeten betalen , het had me niet uitgemaakt hoor!!Dit gevoel ( en wetenschap) is goud waard...!!!!!

ohja weet iemand hoe je een foto kan plaatsen? het lukt me niet..
ik wilde ff mijn foto van ons kindje met jullie delen....

OH gelukkig meid en nu lekker gaan genieten. Ja zo,n kloppend hartje is goud waard.a.s dinsdag de 23e mag ik voor het eerst naar de vk en ben nu al aan het aftellen vind het zo spannend.

Liefs Linda,

Hallo,

Ik vind dit een bekend verhaal met dat vele bloedverlies. Mijn vriendin had met 8 of 9 weken ook zo'n bloedverlies gehad en daar bleek later dat ze van 1 kindje een miskraam had gehad en de ander is blijven zitten ( tweeling ) Maar dat hebben ze pas ontdekt toen ze bevallen was en ze de  nageboorte  nakeken. Er bleek dus nog een restant van het andere kindje in te zitten. ( geen vrucht meer maar er was nog een kamertje ) Misschien kunnen ze bij jou ook iets uit de nageboorte halen waardoor je zo gevloeid hebt. Mijn moeder heeft 7 mnd plat gelegen en die vloeide ook zo....mijn zusje is ook gezond op de wereld gekomen hoor. Ik vind het erg goed van je dat je het zo hebt aangepakt en veel mooier dat je nog zwanger bent. Heel veel mooie momenten voor de toekomst toegewenst.

X Ilona

Terug
Bovenaan