Vanmorgen getest NU ongi

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Het is weer een hele teleurstelling. Heb vanmorgen een test gedaan en voelde me echt zwanger zit ook tussen de oren denk ik. Ga zojuist naat het toilet en ben ongi. Echt heel shit had er zo op gehoopt. Sorry voor mij geklaag maar moet er even uit. Ik hoop dat het de volgende keer lukt 3 keer is scheepsrecht toch.
Verder iedereen succes. En tot snel.

Groetjes Suus1980

He dat is echt shit inderdaad.
Ik ken het gevoel.

Maar hou vol. Jou moment (en dat van mij) komt echt wel.

Hou moed!!!!

Succes

Liefs Mier

He meis,

Ik weet precies hoe je je voelt hoor. Ik had ook 2 negatieve testen bij
mijn laatste 2 cyclussen en promt wordt ik een uur erna ongesteld. Wat
is de teleurstelling dan groot.

Maar ik hoop voor je dat je de volgende maand wel postief test. Bij mij was het ook in ronde 3.

Ik ga heel hard duimen voor je.

Sterkte

Liefs wen

Balen zeg!

Ik herken het helemaal! De vorige ronde wist ik het ook zeker, ik ben met twee kindjes ook redelijk ervaren dacht ik zo... Helaas, toch ook ongesteld geworden. Heeft een paar dagen geduurd voordat ik weer vrolijk was en dat terwijl het pas mijn eerste ronde was...
Veel sterkte en vooral heel veel succes in ronde drie

groetjes Jeni

Ik ken het gevoel idd ook...is zo naar je zet alle hoop erop en bam ineens is het weg.......maar et komt vast goed hoor meis....heel veel sterkte maar weer he

Liefs Gea

Hoi meid,

Het is een rot gevoel als je je zwanger voelt en dan toch ongi wordt. Was je overtijd??
Had het de vorige maand ook. Pijn aan mijn borsten en vaak plassen, maar het mocht niet zo zijn.
Hopelijk voel je je snel beter en dan voor ronde drie.
Succes
Oja je mag natuurlijk even je gevoel uiten ookal is ie negatief. We zitten allemaal in het zelfde schuitje. Dus klagen mag altijd.

Liefs Charlie

Meiden allemaal bedankt voor jullie reactie, had ik echt even nodig hoor!!!!!!!!
IK was drie dagen overtijd en dacht dat het wel een goede tijd was om te testen.
Ik had namelijk de vorige keer veel te snel getest zonde van de testen ook die van vanmorgen. Ik heb vanmiddag wel die tarwekiemcapsulles gekocht en ben ik meteen mee begonnen. De vorige discussie van mij waarin twee dames dezefde NOD als ik hadden zijn allebei zwanger en slikte allebei deze pillen en was ook hun derde ronde dus wie weet. Ik hoop het.

Groetjes Suus 1980

Allemaal heel erg bedankt voor de steun had ik echt even nodig!! Ik kan trouwens weer heel moeilijk op het forum komen. Ik had al een tekst geschreven maar die is niet geplaatst. IK probeer het nog een keer.

Groetjes Suus 1980

Terug
Bovenaan