Vanmorgen getest NU ongi

he hoi,ik reageerde ook op je vorige discussie,nou ik testte dinsdagavond negatief   en woensdagmiddag echt wel het idee zwanger te zijn en ........duivels uurtje later.
Dus je bent niet de enige hoor alleen is mijn cyclus deze maand dus 28 dagen geweest en is mijn volgende nod ??????
Geen idee,we zien wel op naar ronde 6 2e kind.
Groetjes nicolette

Hoi Nicolette,

Ik weet inderdaad nog dat jij ook had gereageerd bij die discussie.Ook echt balen voor jou zeg.  Ik heb even voor je uitgerekend wanneer je vruchtbare dagen zijn en je NOD. Je krijgt als het goed is bij een cyclus van 28 dagen 22 februari je eisprong dus ook voor die tijd klussen, en 8 maart is dan je NOD. Ik heb alles 1 dag later, dus ik zou zeggen we spreken elkaar nog wel denk ik. Heel veel succes.

veel liefs, suus 1980

hey suus

ik begrijp hoe je je voelt
ik deed laatst na 1 dag overtijd smorgens een test en zwanger na 24 ronde s waren we erg blij en tegen 12 uur werd ik ongi (wat voelden wij ons kloten) naar de huisarts geweest het was een vroege miskraam dat als je niet getest had niet had gemerkt
op naar de volgende ronde zit nu in mijn vruchtbare week en moet nog 2 weken wachten tot mijn nod
ik hoop voor je dat het snel raak is

liefs ineke

Hoi,

Nou volgens mij hebben we er allemaal last van hoor. Ik deze maand ook, vijf dagen overtijd en wilde net gaan testen en toen ineens ongi.En nu ben ik maar aan het wachten tot we weer kunnen klussen Ben ook begonnen met de tarwekiemcapsules, maar ik geloof eigenlijk niet dat je daar zwanger van wordt. Het is gewoon een vitamine, maar ach liever alles geprobeerd

Succes allemaal Liefs Carina

Terug
Bovenaan