Vanmorgen om 05:00 getest pfff

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!!

Om mezelf wat tot rust te brengen, heb ik vanmorgen alvast een test gedaan (25 nov niet ongi dag) maar dit heeft natuurlijk negatief uitgepakt! Ik was er van overtuigt dat ik zwanger was deze maand!! Het voelt zo.. en maar zoeken naar dat streepje dat positief aan zou moeten geven.. het was zo'n goedkope test dus heb er nog een. Ik denk dat ik nu echt wacht tot vrijdag, als ik dan al niet ongi ben geworden. Ik had liever gehoopt dat er een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje zichtbaar zou zijn, maar helaas.

We wachten maar af.

Liefs mammma

hoi hoi,

nou ik ben ondertussen al 13 dage overtijd en nog steeds niet ong en ook helemaal niet het gevoel het te worden...

gisteren huisarts gebeld moet woensdag nog test doen kan namelijk bij sommige vrouwen 14 dagen duren voor ze het hcg hormoon aan gaan maken...

en was die weer negatief moest ik langs komen geen idee hoe het dan verder gaat.....

groetjes en succes petra

kan heel goed zijn dat je veel te vroeg hebt getest, maar snap dat je niet langer kon wachten ;)...
hoop dat je vrijdag wel een streepje hebt!

Mammma, lastig heh om geduldig te blijven? Zoals je weet, 25/11 ook mijn NOD, maar ik wacht (tegenwoordig), zelfs nog tot de 3e dag daarna voordat ik ga testen... Heb al aantal x meegemaakt dat ik bij 1/2 dag overtijd toch nog ongi werd, wat helemaal niet vreemd is natuurlijk! Aan de andere kant, als ik me echt zwanger zou voelen, dan zou ik denk ik minder lang wachten hoor en op mijn NOD testen!

Mammma, lastig heh om geduldig te blijven? Zoals je weet, 25/11 ook mijn NOD, maar ik wacht (tegenwoordig), zelfs nog tot de 3e dag daarna voordat ik ga testen... Heb al aantal x meegemaakt dat ik bij 1/2 dag overtijd toch nog ongi werd, wat helemaal niet vreemd is natuurlijk! Aan de andere kant, als ik me echt zwanger zou voelen, dan zou ik denk ik minder lang wachten hoor en op mijn NOD testen!

Crisis, die site is wel erg langzaam!! Denk je dat het niet gelukt is met posten, en dan staan er opeens 3 dezelfde berichten van mij, sorry!

haahahhahaha.. ja 6 reacties ik dacht al nou nou dat gaat snel hahaha...... ja soms is de site niet helemaal zoals het hoord volgensmij.

Nou ja ik wacht gewoon maar "rustig" af. Was wel errug sjaggie vandaag, en iedereen zat me tegen! Ik was op het kinderdag verblijf precies om 13u aanwezig om de kids op te halen.. vertelde een leidster me later.. ja uhhhh we moeten wel rekening mee houden dat u na 13u extra moet gaan betalen (half uur langer).. of voor 1 kindje.. ik dacht bij mezelf.. ik ren me rot om hier precies om 13u te zijn.. (daar betaal ik ook voor) beginnen ze te zeuren omdat ik de deur weer uitloop met de kinds om 13:10u.. ik vind dat niet eerlijk maar oke. hahahahahaah nou nu is mn dag al weer helemaal prut en dan dit vieze weer bahh.. kom maar op met die menstruatie of liever nog.. positieve test!!!!!!

Succes dames...... ik laat jullie weten hoe het afloopt.. jullie ook toch?!

Liefs mammma

Terug
Bovenaan