Vanmorgen om 05:00 getest pfff

Succes met wachten de komende dagen, uren, minuten ;-)

Ik duim voor een positieve test as vrijdag!
Liefs

Dank je starbucks!

Ik weet niet of er meer zijn die dit voelen. Ik voel een soort continu samengetrokken gevoel in mijn onderbuik.. een gespannen gevoel, zal wel komen omdat ik me zo druk maak hahaha.. maar wat ik zo lastig vind, is dat de zwangerschapskwaaltjes als pijnlijke borsten, zeurende buikpijn, sjagerijnig zijn, opgezette buik.. maar ook wel misselijk zijn bij mij ook wel ontstaat omdat ik ongi moet worden!!!!!

Nou meiden succes nog even.. spannend!!!!!

Ik herken die symtomen zo goed, ik heb precies hetzelfde. Ik zou zo denken dat ik zwanger was, ik heb mijn NOD zaterdag, dus ik moet ook nog even in spanning zitten, maar het is ook de 1e ronde dus ja geen idee hoe mijn cyclus is. Maar je lichaam gaat je zo voor de gek houden echt niet normaal. Stiekem wel een kleine beetje hoop dat het de eerste keer raak is, maar ben ook heel reeël dat die kans wel erg klein is.

Maar ik ga zeker voor je duimen!!

Liefs

hopelijk heb je te vroeg gestest en hou je in de loop van de week of na het weekend en echte positieve test in je handen. succes met wacchten

liefs hilda

Ohh wat spannend voor je! Ik ben 2 keer zwnager geweest en beide keren testte ik pas 1 week na NOD positief, komt wrs ook doordat ik een late eisprong heb. Geen idee...
Succes met afwachten, dagen zullen wel lang duren bij je!

groetjes Charlotte

Jaaaaaaaaa heel spannend!!!

Ik kon het niet laten om die goedkope 2e test te doen vanmorgen (wist wel dat ik me moeilijk in kon houden, en dat ik het gewoon zou doen).. maar dat was al om 06:00u (zoontje was al wakker.. goeiemoggel!) maar bij kunstlicht kun je dat testje al helemaaal niet aflezen!! Dus wachten tot het licht werd buiten, en nu zie ik dus heeeeeel heeeeel vaag.. echt heel vaag, een brede lichte positieve streep (maaaaaaaaar dit was dus pas te zien toen het licht werd buiten)! Maar ik denk dat ik vandaag gewoon een test van clear blue ga halen bij kruidvat/trekpleister in de aanbieding.. en dan ga ik die test morgen doen. En als die negatief uit pakt dan geloof ik er helemaal niet meer in deze maand!!!!!!!!!!! Maar ik blijf hopen. Nog meer meiden met een heeeele vage streep? hahaha..

Nog even geduld dus..

Liefs mammma

Oef dat klinkt heeel spannend! Je weet natuurlijk wel: een streep is een streep!

Terug
Bovenaan