Vanmorgen test gedaan...

Ja ik heb getest... Vriendje lief had het niet meer van alle spanning en had me gister een test cadeau gedaan! Erg lief!
Dus ik er vanmorgen af, test uit de verpakking. Bijsluiter lezen. Plasje doen. Test er in. Wachten... Uitslag lezen..
Negatief.....

Ooh wat een dikke vette teleurtselling.. Ik besef het nog niet zo.. Moet bloed zien maar laat het aub snel komen.. Vorige keer landde het ook pas een dag na de test van fuck het is mislukt... Wat klote. Mn vriend was helemaal teleurgesteld.. Waarom lukt het nou niet.... Zoveel miljoen cellen, alles was op en top en prima... En toch geen succes..
Dus vandaag op marktplaats dan maar mijn baarmoeder te koop zetten. Als opknappertje. Enkele defecten maar wat?? Te ruilen tegen een goed werkende svp. Uiteraard met bijbetaling...
Nu deze maand eerst niks. Slaan hem even over omdat we vakantie hebben bijna. En dan over een maand IUI3...

Jullie succes en veel vruchtbaarheid gewenst!!

Ik blijf zeker hoop houden... Maar het is zooo pijnlijk.. De hoop is steeds zo groot en daardoor de teleurstelling alleen maar groter :( maar ja even een dapje depri en dan met goede moed weer verder volgende maand!!

Thanx voor je reactie!!!

Liefs

Balen meid!! Ik snap je teleurstelling heel goed!
Precies wat je zegt, even depri zijn en dan vol goede moed weer verder!

Waar ga je naartoe op vakantie?? Lekker genieten, hoor!

Liefs Daisy

Wat jammer, weer...het zit ons allemaal niet mee...
Waar ga je op vakantie...hopelijk waar veel zon schijnt en waar jullie lekker kunnen uitrusten en genieten van elkaar, wie weet....

Liefs han

Helaas geen zonvakantie voor ons... Even geld opgemaakt aan een nieuwe auto :D
Wij zijn van plan naar de camping te gaan in NL.. Maar ja dat zal wel letterlijk in het water vallen....
Dan een weekendje weg in hotel ofzo.
We zien wel, ga in ieder geval genieten maar niet van de zon haha!!

Liefs

Kan het niet zo zijn dat het alsnog positief wordt? Ik testte ook pas een week later positief en bleek later ook een week minder ver te zijn terwijl we toch heeeeeel zeker wisten wanneer mijn eisprong was geweest. Weet niet hoe dat precies zit met een IUI. Zijn niet verder hoeven te gaan dan 7 maanden clomid en pregnyl. Gyn had het over een late bevruchting in combinatie met een late innestelling. Wil je ook weer geen valse hoop geven. Maar je hebt wel gelijk. Als het dan toch moet komen dan liever maar gelijk. Dan kun je tenminste uithuilen en er met frisse tegenzin weer tegenaan.

Frisse tegenzin, haha ik lig hier krom!! Dat is het precies!
Ja weet niet of het nog kan.(hoop wel) Ik denk het niet mijn slijm begon al minder wit te worden. Bij mij is dat vaak een teken dat het al snel bruin word en daarna breekt de pleuris uit.
Als het vandaag niet komt test ik morgen weer. Vandaag is 15 dagen na IUI vorige IUI was ik op die dag ongesteld. Dus afwachten maar weer.. Ik zit elke keer vol spanning op de wc..

Liefsss

Terug
Bovenaan